• Anonym (N)

BIM Mars 2025

Anonym (Sandlar) skrev 2025-03-04 08:57:39 följande:

😍😍😍
    Grattis! hur många dagar efter ägglossning plussade du? 
  • Anonym (N)
    Anonym (Azil) skrev 2025-03-04 08:04:04 följande:

Vad är det som skeeeer? Är BIM +1 idag och fick resultatet nedan. Det är läst inom rätt tid, men är ju inte lika ?skarp? hela vägen. Ogiltigt?

Ett solklart plus! Har du testat innan bim eller bara testat idag? 🥰
  • Anonym (N)

Cykeldag 44 idag?. 14 dagar efter ägglossning och ingen mens i sikte. Inget positivt graviditetstest heller.

Min cykel har fuckat upp totalt efter missfall i oktober, tycker ni att jag borde höra av mig till spec mvc och be om hjälp? Har alltid haft regelbunden cykel, 33-35 dagar mer lutealfas på 11 dagar. Alltid! Men nu- heeeeelt åt skogen med grymt ömma bröst och illamående, världens pms. 

Har någon annan vart med om att er cykel blivit helt knäpp efter missfall? Typ samma långa cykler alla månader efter missfallet. Kom gärna med input ❤️

• Anonym (N)
    Anonym (Ardna) skrev 2025-03-05 21:27:04 följande:

Du kan alltid testa att söka. Oss nekade de all hjälp inom ett år från missfall. Men de första cyklerna var längre innan de gick ner i längd igen. Kanske testa inositol? 

Men helt klart värt att testa att höra om de kan hjälpa dig 🥰

Glömde skriva att vi förlorade ett barn 2024 i IUFD också innan missfallet. Förlusten skedde efter fullgången graviditet, så vi har nog andra rättigheter att få hjälp om vi frågar om man säger så. Men känner samtidigt att jag ?inte vill vara i vägen? genom att ringa dom. 
Svar på tråden BIM Mars 2025