BIM Mars 2025
Jag kliver på här ❤️
Jag har ett pågående mf efter ett ma och trodde jag skulle hinna få ägglossning eller bim nu i februari men på återbesöket igår upptäcktes rester och jag fick med mig cytotec hem men det hände ingenting med dem i systemet. Förväntar mig lång återhämtning från detta mf. Kanske till och med behov av skrapning på återbesök om 2v. Men, i mars ska jag bannemig ha bim!! Får återkomma med datum när äl är bekräftad❤️ har ni tänkt på att bim i mars innebär bf i december? Vi kanske får livets finaste julklappar här inne ❤️
Jag hängs också kliva in här från februari-gruppen. Har en dotter som fyller 3 år i maj och vill gärna ha ett syskon. hade ett tidigt missfall i dec 23 och ett Ma i september som upptäcktes i vecka 9, var en långdragen historia tyvärr med cytotec x 2 och sedan skrapning i november (!) då vården hela tiden ville avvakta och låta kroppen göra sitt.. oroligt frustrerande. Har försökt två cyklar efter det och väntar mens imorgon, testade negativt idag vilket var oerhört tufft! Mycket tårar.. hade mycket symtom så trodde verkligen det gått vägen.
förstår vad du går igenom med Ma, kämpa på och kräv skrapning om det behövs ❤️.
Bim förväntas bli 13/3.