BIM Mars 2025
Är det ert första försök?
jag blev oplanerat gravid i januari och fick tidigt missfall, är andra cykeln efter nu så är på andra försöket :)
Jobbigt med missfall ❤️ växte längtan fram för er när det blev verkligt?
Är det ert första försök?
jag blev oplanerat gravid i januari och fick tidigt missfall, är andra cykeln efter nu så är på andra försöket :)

Tempen gick ner idag, så frustrerande 😩
min temp har varit såhär några andra gånger och då har ägglossning ändå varit nära men jag hade hoppats så att det var igår, så ev Bf inte skulle bli så sent in i december. Jag blir också rädd att det inte blir någon ägglossning alls och att man får vänta en månad till.

Jaha, det brukar väl ta ett tag att gå tillbaka. Håller med om att det är jobbigt att vänta så länge på ägglossning. Det blir en del pengar man lägger på tester och allt 😅
Hej hej,
vi försöker med barn nr 2. Har en dotter på 1,5 år och det en ganska brokig väg till att få henne. Förlorade en graviditet i v 15 och en i v 23 Innan vi fick henne.
Bim 29/3. Har endast lyckats göra 2 försök denna månad. Äl-test visade positivt igår men negativt idag. bör vi ändå ligga en gång till idag eller är det onödigt? Vad tycker ni?

Äl+8 idag, ska ta test imorgon tänker jag, har haft endel stickningar i livmodern idag så vi får se. Har inte allt förstor hopp än..
Grattis till er som plussat! Själv har jag inte varit här inne på ett tag, försökt bespara mig lite stress genom att bara vara i nuet. Ingen graviditet här på dessa 7 månader och hoppet liksom försvinner lite. Det blir när det blir? 🥲????🏼
känner likadant, vi är inne på 5e försöket och jag känner mig både mindre hoppfull och mer stressad 😥
min temp denna cykel har varit så oregelbunden, vet inte när jag hade ägglossning😩 får väl bli att bara vänta in eventuella gravidsymptom eller mens

Tycker mig se ngt svagt men är osäker. Vi får se imorgon.
Efter 3 positiva gravtest på ett år så känner man sig allt för positiv längre 😅
Hoppas att det är något och att det blir starkare imorgon!
Förstår, har du fått testa hormoner och värden?

Asså jag börjar känna mig så förvirrad av NC.
Fick ?maximal fertilitet? med CB Advanced den 15e, 16e testade jag igen då jag hade en till mätare och det visade negativt plus att jag kände värk på höger sida som jag misstänkte var från ägglossning. NC bekräfta detta för någon dag sedan men idag så har den ändrat sig och visar att ägglossning var den 193?!?
detta är första månaden jag använder NC med deras egna termometer (har tidigare använt min apple watch)
Kan det vara så att NC har fel eftersom den bekräftade och sen ändrade sig eller är den mer korrekt och ägglossning skedde den 19e och ÄL-testen var ute och cyklade?
Har både igår och idag haft illamående som kommer och går som tidigare hända några/en vecka innan mens så känns som att dessa ?symtom? är för tätt inpå ägglossning om NC stämmer.
Detta är 8e försöket och jag börjar ledsna på att köpa tester och försöka planera in massa när det känns som att man bara missar och gör fel😭
5 dagar kvar till mens, testa eller inte? Har alla mina vanliga symptom på mens, är trött, hungrig, jätteirriterad osv. Känns givet att det blir negativt