BIM Mars 2025
Negativt här också idag? Det känns hopplöst 😭💔
Negativt här också idag? Det känns hopplöst 😭💔
BIM inom 3 dagar ungefär, min cykel diffar lite så det är lite oklart.
Hade ett ägglossningstest i väskan igår och tog det när jag var på jobbet och det var tokpositivt. Har hört och läst att man kan få positivt ÄL-test om man är gravid men också att det kan vara positivt strax innan mens. Så det säger ju egentligen ingenting. Tog ju ett negativt test idag så det talar ju för det sistnämnda tyvärr 😩
Vet inte ens vart jag ville komma med detta. Någon som tagit positivt lh-test strax innan mens men negativt gravtest men som sen fått positivt graviditetstest?

Så här såg det ut för mig förra cykeln då jag plussade (kemisk grav) äl test starkare och starkare. Gravtest länge ner såg man ett svagt streck på.
BIM inom 3 dagar ungefär, min cykel diffar lite så det är lite oklart.
Hade ett ägglossningstest i väskan igår och tog det när jag var på jobbet och det var tokpositivt. Har hört och läst att man kan få positivt ÄL-test om man är gravid men också att det kan vara positivt strax innan mens. Så det säger ju egentligen ingenting. Tog ju ett negativt test idag så det talar ju för det sistnämnda tyvärr 😩
Vet inte ens vart jag ville komma med detta. Någon som tagit positivt lh-test strax innan mens men negativt gravtest men som sen fått positivt graviditetstest?
Jag är 100% desperat så det är inte helt otroligt att det handlar om line-eyes men jag tycker att jag ser något på dagens test.
Hej,
Jag har hängt med er alla på sidan om denna månaden. Vill bara titta in och dela med mig av lite pepp, plussade i tisdags på ÄL+9
Är såklart orolig men måste försöka tänka positivt, håller tummarna för er alla!

Jag kan inte avgöra om det är spökstreck eller en början på något🙈