-
Hur ska du lösa operationen då?Anonym (Panik) skrev 2025-02-11 21:18:07 följande:Det gör att operationen skjuts upp. Det är ont om tider. Jag är allvarligt sjuk och det borde redan ha blivit gjort. -
Fast han är väl inget rövhål. Då hade TS vetat om det och fixat barnvakt. Nu trodde ju hon att han skulle ställa upp som den ansvariga pappa han är, därför meddelade hon det bara en dag i förväg.Anonym (grrrrrrrrr) skrev 2025-02-11 21:39:39 följande:Tänk så många män som tycker att de har rätt att göra så här, fast det går ut över deras barn.
Och då ska alltså TS tvingas slänga över barnet till en granne eller typ vem som helst tycker vissa i tråden, fast det har en far som både är högavlönad och kan jobba hemifrån. Om TS råkar välja en granne som är pedofil och barnet blir utsatt, är ni okej med att ta skulden för det då?
Och sist men inte minst ser pappan till att göra vården dyrare och förlänga köerna till livsviktig vård för oss alla, eftersom det givetvis inte är gratis att ställa in avancerade undersökningar av kvalificerad personal med kort varsel.
Denne man är ett kvalificerat rövhål. En dålig man, pappa och skattebetalare.
Berätta var han bor TS så kan jag åka dit och berätta det för honom personligen och pissa på hans bil.
Så förbannat less på dessa rövhattar!
-
Anonym (Panik) skrev 2025-02-11 22:44:45 följande:Han är en skit, men att han skulle vägra ta hand om sitt eget barn för något så viktigt trodde jag aldrig. Och en dag i förväg? Hur skulle jag veta innan att barnet skulle bli sjukt?Handlar ju inte bara om denna dagen. Du har ju ingen barnvakt överhuvudtaget om något oväntat skulle hända.
Barnet går i skolan, har han ingen kompis vars föräldrar du kan fråga?
-
Jag pratade mer generellt. TS har ingen barnvakt överhuvudtaget.Anonym (J) skrev 2025-02-12 09:10:43 följande:Jag skulle tro att det är rätt svårt att få någon kompis föräldrar att vabba för att ta hand om sitt barns sjuka klasskamrat. -
Vi får väl hoppas att TS överlever operationen, så mannen slipper ta hand om sitt barn varje vecka.Anonym (hmm) skrev 2025-02-12 15:49:30 följande:Så nu vill kvinnan som kräver jämställhet att en man ska hjälpa henne när hon får en kris?
Det är ju tack vare er som det har blivit varannan vecka. Alltså det här landet kvinnor får mig att förbannat vimmelkantig!
Korkat inlägg. TS ställer upp för mannen, då kan han väl göra detsamma för henne. Varför ens skaffa barn när man inte vill barnets bästa? -
TS ställer ju upp och hjälper honom. Men det räknas alltså inte?Anonym skrev 2025-02-12 17:10:25 följande:Vi har ingen aning om hur relationen mellan ts och exet är.
Eller rättare sagt varför det är som det är.
Ts ex kanske är skitförbannad över att hon varit otrogen t ex, säger absolut inte att det är så men det kan förklara varför han struntar i att ställa upp.
Sedan att ts kräver att han ska ställa upp och samtidigt vägra att ersätta ev förlorad inkomst för att han tjänar bra...?