Inlägg från: Anonym (Hh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hh)

Berättade om mina onanivanor

Anonym (Pratkvarnen) skrev 2025-02-18 16:58:30 följande:
    Jag onanerar inte med hundar. Jag berättade bara hur ofta jag onanerar och jag använder vibrator och gärna ser nån port fast jag tycker det är svårt att hitta rätt port för det görs mkt dåligt. Sen sa jag att jag ibland fantiserar om en trekant men att jag absolut inte vill ha någon irl. Är kanske illa nog
    Fruktansvärt oskyldiga fantasier skulle jag nog säga. Och otroligt vanligt, vi är nog många som kollar porr och onanerar. 
  • Anonym (Hh)
    Anonym (Pratkvarnen) skrev 2025-02-20 08:12:59 följande:
    Jag hoppas alla gör det. Men man kanske inte behöver berätta det för en kille man är lite förtjust i... dock har vi ganska lätt att prata med varandra och han har berättat att han onanerar ofta tidigare. Men va nog m3st att jag kände mig som elefanten i rummet. Han var inte lika bakfull som jag. 
    Du behöver garanterat inte oroa dig. Onani är naturligt och dina fantasier var dessutom väldigt oskyldiga jämfört med mina. Men mina kks vet om dem ändå, några vill jag faktiskt göra, några har jag gjort, och några får förbli i fantasin. Alla har så klart sina preferenser men jag hade inte oroat mig. 
Svar på tråden Berättade om mina onanivanor