• EpicF

Jättedålig bordplacering fest igår?!

Anonym (Hej) skrev 2025-02-23 10:16:09 följande:
    Jättedålig bordplacering fest igår?!

Igår var vi på 40-årskalas med långbord.
    Jag blev placerad längst ut, längst bort. 
    Min man satt till höger om mig, men han hade ju flera att prata med medans jag hade han och en bekant diagonalt. 

Min dåliga självkänsla startar igång.. Sätter man inte ?oviktiga? personer på såna värdelösa platser?! 

Eller hur tänker man när man placerar personer på de sämsta platserna, vilket kanterna ändå är.

Var ska dessa personer annars planeras?
    Oviktiga personer? Brukar du bjuda oviktiga personer på ex 40-års fest?

Du får mingla, som man vanligen gör på fest. 
  • EpicF
    Anonym (Hej) skrev 2025-02-23 10:31:43 följande:
    Det var en fest med 150pers och blandad skara människor, och jag satt längst ner i lokalen vid ett fönster
    Då är du nog inte en speciellt viktigt person. 
  • EpicF
    Anonym (Hej) skrev 2025-02-23 10:34:28 följande:
    Nej men borde och borde, det handlade väl mer om att JAG tycker att det säger mycket om vad man tycker om en person utifrån vart man placerar dom på ett sånt kalas?
    150pers och JAG fick sämsta platsen
    Dåså, då vet du att du troligen inte betyder något för den som hade festen och bör då avsluta vänskapen. 
  • EpicF
    Anonym (Hej) skrev 2025-02-23 10:39:00 följande:

Absolut, men jag tänker mer från då som skapade placeringarna. Min plats vill INGEN ha, så tog dom mig. 

Är det inte konstigt att jag blev lite ledsen

Någon måste sitta där. Det är förövrigt inget man normalt sätt blir ledsen över.
  • EpicF
    Anonym (Hej) skrev 2025-02-24 06:03:47 följande:

Ja.. det var 5 långbord, så det fanns egentligen 10 dåliga platser (kortändan på alla bord) och jag fick den sämsta av dom 10 dessutom. 

Vem tänker du skulle sittit där istället?
Svar på tråden Jättedålig bordplacering fest igår?!