Inlägg från: Anonym (Rob) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Rob)

Värt att leva helt ensam?

Anonym (Sanna) skrev 2025-03-03 11:50:15 följande:
    Då gissar jag att du är gott och väl medellängd för svenska kvinnor. Att ha en man som är jämnlång med en är för de flesta kvinmor helt okej. Vissa har också män som är ca 10 cm kortare än dem själva. Med andra ord bör inte din längd vara ett problem alls.

Men att du från din mamma, som borde vara någon som stöttar dej fullt ut, har fått höra att du är för kort så grundar sej dina svårigjeter i det. Alla har inte kompetenta föräldrar. Men de såren går att läka med hårt arbete från dej.
    Fast han har ju en årlig mamma juh.   Min mamma har ofta sagt hur hon föll för pappa för att han var lång och ofta sagt att tjejer älskar långa män.  
    Trodde väl att jag skulle bli lång som pappa. Men så ville det sig inte.  

Hursomhelst är kvinnor extremt längd kåta. Därmed inte omöjligt.  Man får vara beredd på att bli dissad av många tjejer. 9/10 kvinnor vill egentligen ha en kille över 180 cm så...
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Sanna) skrev 2025-03-03 18:30:54 följande:
    Nu vet jag inte varifrån du hämtar din statistik ifrån, men skulle säga att den är irrelevant eftersom TS inte är ute efter ens 1/ 10 av alla kvinnor utan han är ute efter 1 kvinna.

För övrigt verkar din mamma inte helt kompetent som mamma hon heller. En smart och bra mamma låter inte sin korta son få veta att det hon föll för hos pappan var längden. Men mot den bakgrunden blir det tyvärr begripligt att du är inställd på att bli dissad av många tjejer. 
    Haha, det är högst relevant.  Eftersom du har en tiondels så stor chans på en tjej motför vad en lång man har...
    Medan en lång kille blir nobbad 1/10 gånger blir den korta killen nobbad 9/10 ggr.

Nu visste hon väl inte att jag skulle stanna och bli kortare än pappa...
  • Anonym (Rob)
    Anonym (xxx) skrev 2025-03-04 07:33:19 följande:

Föddes de rika, kända och maktfulla? Nej , men de blev det trots sin längd. Hur? För att de inte brydde sig om sin längd. 

Men du verkar trivas i din kofta. Sitter och letar upp videos som bekräftar det du tror. Vägrar ta till dig någon annans synpunkt. 

Det är ju ditt liv och ditt val hur du lever det. Bara du kan ändra på ditt sätt att tänka. 

Fast alla korta killar kan ju inte bli kända högstatus män.? Känns ju väldigt orealistiskt att anse att ts ska bli statsminister för att få tjejer...

Därmed ingen mening att gräva ner sig. Men heller inte förvänta sig någon fotomodell till flickvän.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (xxx) skrev 2025-03-04 09:48:08 följande:
    Nej, det kan de inte. Och många behöver det inte heller, för de träffar ändå någon som gillar dom och bildar familj.

Men om man hänger upp sig på sin längd så som du och TS gör, då får man kompensera med något annat, annars lyser bitterheten igenom. De andra som inte bryr sig mkt om sin längd klarar av livet galant ändå. 
    Hänger upp och hänger upp.  Mitt liv står inte och faller om jag har en flickvän eller inte.  

Konstaterar bara precis som du att korta behöver kompensera sin längd.  Då kvinnor premierar långa män.
  • Anonym (Rob)
    Anonym (Postpaket) skrev 2025-03-04 13:57:14 följande:

Kvinnor som börjar bli till åren bryr sig inte alls lika mycket om längd och utseende som yngre kvinnor. Ge inte upp hoppet. Försök hitta sammanhang där du träffar folk. Ha mål att hitta vänner. Trillar du över en trevlig kvinna är det bonus. 

De bryr sig inte heller om sitt eget utseende. Så det säger väl sig självt. Då de flesta kvinnor går i rak kurva uppåt ner det gäller vikten...
  • Anonym (Rob)
    Anonym (9172) skrev 2025-03-04 17:37:47 följande:
    Jag hoppas att du träffar någon som slår sönder dina fördomar och gungar hela din värld. En kvinna som du kan se bakom fasaden och uppskatta precis för den hon är, även om hon har några kg extra. Någon som är vacker på alla sätt. Det är kärlek. 
    Kommer aldrig att hända att jag träffar en kvinna med bmi över 20.
  • Anonym (Rob)

Alla tjejer i klippet letade efter en lång kille. Den snyggaste tjejen sökte en kille på minst 194 cm.

Svar på tråden Värt att leva helt ensam?