Inlägg från: Anonym (Ebbot Lindberg) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ebbot Lindberg)

Motverkar "orgasmglappet"?

Fast egentligen gör du ju själv samma fel här som du säger att du inte vill... tänker bara på dig själv.  Det blir tankevurpa delux. 
    Dina känslor står i fokus för att du inte kommer. Du missar helt enkelt poängen med kvinnans  njutning .

Det du gör just nu är ungefär samma som att du skulle sterilisera dig för att grannen har för många barn.... 

Varför är dina känslor viktigare än hennes?  

Anonym (Bokmärken) skrev 2025-03-03 13:48:38 följande:
    Du kanske har rätt? Jag kan inte säga emot dig och det är möjligt att jag missar poängen med kvinnans njutning. Kan du upplysa mig om den poängen isf?

Sen förstår jag inte din sista fråga.
    Min sista fråga är just poängen ...Varför fokuserar du bara på dig, dig och dig när du säger att du vill fokusera på din fru?  DINA känslor är i fokus på hennes njutning. Helt fel. 

Att en man blir kass i sängen beror på just fokus på sina egna känslor och missar att sex är gemensam njutning på lika villkor. 
    Hur många orgasmer en kvinna än får är det totalt ointressant och meningslöst om hon inte kan njuta av sin mans penis och gemensamma kåthet. Det du gör är att ge din fru onani . Vad ska hon med det till?
    Anonym (Bokmärken) skrev 2025-03-03 16:07:14 följande:
    Ja du...den frågan bör väl hon kanske svara på istället för att jag stoppar ord i munnen på henne. 
    Fast det är ju det DU har gjort för att du fokuserar på DIG istället för på henne....

Du sätter henne i ett sammanhang hon inte bett om eller knappast ens frågat om.  

Jag frågar återigen om varför är dina känslor viktigare än hennes?  
Svar på tråden Motverkar "orgasmglappet"?