När tog det sig för er?
Hej på er. Jag har läst hela tråden. Grattis anonym 22 för visst var det du som plussa 5 dagar innan Bim?
Jag var också jätte kisdnödig orimligt mycket förra helgen. Alltså en vecka sedan och i början på veckan. Men det är helt borta nu, jag drömmer, har mensvärk som kommer och går. Ikväll har jag mått lite illa, men jag testade faktiskt imorse och det var negativt.
Jag skulle ha fått min mens i onsdags. Jag är regelbunden, på cykeldag 27 får jag oftast mensen. Denna månad, alltså nu är jag på cykeldag 31. Det har hänt 1 gång tidigare i mitt liv. För flera flera år sedan men då var jag inte heller gravid.
Jag träffade nog in äl riktigt bra denna månaden. Den var faktiskt några (2) dagar senare än vad jag brukar ha. Så det är inte konstigt att jag har gått lite över tiden. Men nu tycker jag att det borde ge utslag om jag är gravid? För nu är jag så pass långt förbi.
Kan vi också bara ta en stund och fundera på varför i hela fridensnamn kissnödig skulle kunna vara ett symptom, det är ju faktiskt lite sjukt.
Kram till alla önskare där ute och dröm sött