Första IVF-försöket. Nervös, tips?
Jag förstår det. Jag tyckte också äggplocket var väldigt omtumlande, främst pyskiskt men så även fysiskt efteråt när kroppen skulle "hämta sig". Minns att tarmsystemet var helt off tills bedövningen gick ur kroppen också. Inte konstigt heller att du har upplevt mer smärta, det är ju en stor grej att "utsätta" kroppen för som kräver mycket.
Skönt att ni har fått en tid på den nya kliniken :) att ha något att planera/se fram emot. Är det helt nytt för er , hur kom det sig att ni valde den kliniken som ni gjorde?
Jag vaknade tidigt imorse av att jag hade väldigt mycket mensvärk. Inga andra gravsymtom och mer intensiferad mensvärk, så jag börjar faktiskt bli orolig nu. Har inte vågat ta ett test ännu idag men är det positivt är det nog svagt ännu.
Nåväl, bara att vänta och se. Gillar bara inte att känna ännu mer som mens, den är inte välkommen alls :). Men men, en dag i taget som sagt men är inställd på det värsta ändå.
Men strunt samma, ditt test ger mig hopp och energi. Jag vet att vad som helst kan ske, men det är ett steg i rätt riktning. Kanske denna höst är vår ♥️