Xeedy skrev 2025-05-13 14:52:56 följande:
Jag är inte högutbild med massa pengar inte lång 170 typ
Ser helt okey ut enl mig själv.
Jag har dejtat Massor igenom åren på tinder.
Legat med säkert 70 kvinnor dom 2-3 åren jag var singel.
Har nu fast förhållande sen 2 år tillbaka.
Men jag har ganska mkt självförtroende och ennu mer fick jag ju fler kvinnor jag träffade.
Jag har ganska grov humor.
Välldigt typisk maskulin gillar fordon är händig osv.
Jag försökte att spegla den bilden i min presentation.
Såg alltid till att skriva nått helt oväntat i början till om jag matchade med. OCH ALLTID undvika standard frågor så det låter som en arbetsintervju.
Exempel så sa typ att jag ska undvika att ställa frågor och endå får komversionen att rulla.
Blev en rolig grej att spinna vidare på precis vadsomhelst.
Men om jag kunde hitta nått personligt riktat till personen som jag skrev med var det lättast.
Jag gav aldrig massa sliskiga komplimanger om deras utseende.
Gav sällan komplimanger osv.
Jag likeade nästan vad som och sorterade ut senare.
Jag lärde mig att aldrig skriva särkilt länge med någon för då rinner det ut i sanden. Utan får till en dejt lite snabbt för se om det fanns något intresse.
Jag tycker det är kul att lära känna nya människor och förstår mig på folk läst en del böcker också om just attraktion. Kan tipsar om "alla för ligga " mycket rolig bok.
Jag tror att ni har rätt när ni säger att 20% av killarna får ligga med 80 % av kvinnorna.
Gäller bara att se till att man blir en av dom 20%
Har du legat med 70 kvinnor på 2 år ser du förmodligen bra ut. För det är liksom första kriteriet på Tinder och såklart lättare att hålla igång en konversation om du ser bra ut. Kvinnor är beredda att anstränga sig lite mer då.
Sen har du förmodligen inte särskilt höga krav på dina kvinnor heller.
Har man ribban lågt är det inte så svårt...