• Xeedy

Nätdejting omöjligt?

Jag är inte högutbild med massa pengar inte lång 170 typ

Ser helt okey ut enl mig själv. 

Jag har dejtat Massor igenom åren på tinder.
    Legat med säkert 70 kvinnor dom 2-3 åren jag var singel.

Har nu fast förhållande sen 2 år tillbaka.

Men jag har ganska mkt självförtroende och ennu mer fick jag ju fler kvinnor jag träffade. 
    Jag har ganska grov humor.
    Välldigt typisk maskulin gillar fordon är händig osv. 
    Jag försökte att spegla den bilden i min presentation. 

Såg alltid till att skriva nått helt oväntat i början till om jag matchade med. OCH ALLTID undvika standard frågor så det låter som en arbetsintervju. 

Exempel så sa typ att jag ska undvika att ställa frågor och endå får komversionen att rulla.
    Blev en rolig grej att spinna vidare på precis vadsomhelst. 

Men om jag kunde hitta nått personligt riktat till personen som jag skrev med var det lättast.

Jag gav aldrig massa sliskiga komplimanger om deras utseende. 

Gav sällan komplimanger osv.

Jag likeade nästan vad som och sorterade ut senare.

Jag lärde mig att aldrig skriva särkilt länge med någon för då rinner det ut i sanden. Utan får till en dejt lite snabbt för se om det fanns något intresse.

Jag tycker det är kul att lära känna nya människor och förstår mig på folk läst en del böcker också om just attraktion. Kan tipsar om "alla för ligga " mycket rolig bok.

Jag tror att ni har rätt när ni säger att 20% av killarna får ligga med 80 % av kvinnorna.

Gäller bara att se till att man blir en av dom 20% 

Ibland gör jag misstag med flit. Annars helt perfekt
  • Xeedy
    Anonym (Rob) skrev 2025-05-13 15:33:07 följande:
    Har du legat med 70 kvinnor på 2 år ser du förmodligen bra ut.  För det är liksom första kriteriet på Tinder och såklart lättare att hålla igång en konversation om du ser bra ut.  Kvinnor är beredda att anstränga sig lite mer då.  
    Sen har du förmodligen inte särskilt höga krav på dina kvinnor heller.  
    Har man ribban lågt är det inte så svårt...
    Alltså så bra ser jag inte ut.

Och jag kan säga att det är ju jävligt många konversationer som inte leder någonstans.  Och träffa som aldrig blir av. 
    Jag har nog enl mig själv ganska normala krav.
    Ta ju inte vad som.

Jag lärde mig hur man för sig i text osv man blir duktigare ju mer man håller på helt enkelt.

Var kvinnor som var både några äldre än mig och 10 år yngre.

Jag behandlade aldrig dom illa eller nått. Var dejter på restauranger där jag betalade eller en vanlig promenad. 

Jag var alltid ärlig när dom frågade om jag var seriös osv
    När jag sa att jag nog ville vara singel ett tag och inget seriöst så blev det lite off i några veckor men sen började dom höra av sig igen osv.

Så att man måste vara super snygg så för man alla kvinnor gratis köper jag inte.

Jag fick jobbar för det.
    Många av mina kompissar frågade hur jag lyckades osv 
    Många gånger jag hörde .
    "Hur fan lyckas du. Du är ju inte speciellt super snygg eller nått" 

Det handlar nog mycket om attityd
  • Xeedy
    Anonym (Obalans) skrev 2025-05-13 16:46:23 följande:

Marginell skillnad. Men ok vi fortsätter på detta spåret. Hur många av de männen som är kvar är högskoleutbildade? Tränar regelbundet? Har bra jobb och social kompetens? Sköter om hygien, hudvård, välklippt hår och klär sig fräscht? Läser böcker och är emotionellt intelligenta? Har ett inbjudande hem? Procentuellt alltså.

Jämför sen det med hur många kvinnor som gör detsamma procentuellt sett och män förlorar stort. 

OM vi nu fokuserar bara på att antalet män är fler än antalet kvinnor, VARFÖR gör då männen det ÄNNU svårare för sig själva genom att inte skaffa sig utbildning, bra jobb och hälsosamma vanor så som kvinnor gör? Kvinnorna drar ju ifrån med hästlängder!

han som skrev här ovan som var 170 cm har fattat hur viktigt det är med grundläggande social kompetens och humor för att väcka attraktion. Men män vill inte jobba på sig själva på samma sätt som kvinnor gör, och då kan de heller inte skapa nödvändig attraktion för att hitta en partner. 

Vi hade sett ett skifte om män också började sköta om sitt inre och yttre lika mycket som kvinnor gör. 

Precis håller helt med.
    Man kan inte hjälpa hur man ser ut. Men man ska alltid försöka göra det bästa av det man har.
    Så har jag alltid tänkt. Hur jag klär mig och vårda mitt yttre. 

Märker jag att shit börja lägga på mig så gör jag något åt det.

Sen en sak jag reagera på är att.

När jag skriver å förklara hur det fungerade för mig osv att jag lyckades. Så är det bara massa undanflykter. 

Typ du måste vara super snygg. Eller du har jätte låga krav.  Skit snack. Det är ju enklare å gnälla på saker som man inte kan påverka för att slippa ändra på sig själv.

Jag har fan fått jobba för alla kvinnor jag träffat på ett eller annat sätt.

När jag var yngre var det inte alls lila lätt med tjejer som när jag blev lite äldre å lärde mig ennu mer.
  • Xeedy
    Anonym (Karl) skrev 2025-05-13 17:20:56 följande:
    "...Och jag kan inte stava till "ännu" men jag har ändå legat med en ny tjej nästan varje vecka i 2 år"

Jo, tjena
    Nej stavning är inte min starka sida är dyslektiker.

Men förstår inte vad det har med saken att göra.
    Jag kan inte ha lätt för att får tjejer för att jag inte kan stava?  

Nu är det där gnäller igen.

Så länge jag tror att jag ser bra ut. 
    Så länge jag tror att jag har lätt för att får tjejer. 
    Så länge jag tror jag är en av dom 20% som får kvinnor 

Så länge jag på mig själv så kommer det avspeglas på min personlighet.
Svar på tråden Nätdejting omöjligt?