Hematom under graviditet
Hur går det för dig? Var på ultraljud idag (7+5) och embryot hade växt på bra men läkaren såg en blodansamling i livmodern.. Fick bara en ny ultraljuds tid nästa vecka och inga direkta svar vad det kunde bero på..
Hur går det för dig? Var på ultraljud idag (7+5) och embryot hade växt på bra men läkaren såg en blodansamling i livmodern.. Fick bara en ny ultraljuds tid nästa vecka och inga direkta svar vad det kunde bero på..
Gick in i vecka 14 idag och får fortsatt bruna flytningar (väldigt sparsamma) när jag anstränger mig mer samt lite molande värk då och då som började efter första blödningen. Har inte fått någon uppföljning alls. Min sjukskrivning (pga andra besvär) går ut om 1,5 vecka och jag känner mig väldigt otrygg i att jag bara ska jobba på som vanligt med mitt stundvis extremt stressiga, tunga jobb där man lyfter och drar varje dag.
Har du inte haft någon blödning och hematomet inte är så stort så är risken inte så stor att det händer något har jag hört :) Kolla journalen så kan du läsa vad läkaren skrivit där, kan ju finnas någon mer info som du inte fått!