• Anonym (Tess)

Min man försvarar Måns

Jag hade också blivit förbannad.
    Han har själv erkänt drogerna.
    Han har nyss fått beslut på att hans barn ska bo med sin mor, dvs inte i Sverige.
    Att han väljer att ställa in är inte så konstigt.

• Anonym (Tess)
    Anonym (Försvarar?) skrev 2025-05-14 09:15:56 följande:
    Det är fullt möjligt att han är skyldig till allt och lite till, men han kan gott och väl vara helt oskyldig. Något jag tycker är misstänksamt är att hon tydligen skrivit sms till honom om att "PS. Kan du kasta kokainet". Jag tycker det låter som att hon försöker plantera "bevis", och visst tydligen har han väl knarkat men det är ju inte säkert han misshandlat henne för det. Men jag är helt öppen till att det kan vara sant, eller falskt.
    Där är det ju en tolkningsfråga hur jargongen dem emellan är.
    Det här är bara min tolkning men om jag var hon. Jag är gift med M. Vi har barn ihop. Jag har förstått att han missbrukar. Han har haft framme sina "prylar" fast vi pratat om det och nu börjar jag lacka ur för jag skulle tycka vore skitjobbigt att städerskorna kan hitta det eller till och med barnen om vi kommer förbi hans hotell.

Att då avsluta med "PS. Kan du kasta kokainet" ser jag som 100% sarkasm.
    Hon är så jävla less och kan du för i helvete bara lägga av med det där eller åtminstone städa undan efter dig.

Men som sagt, man tolkar det olika. Jag tycker inte det är misstänksamt alls och lägger det inte på plussidan för MZ att hon skrivit så.
  • Anonym (Tess)
    Anonym (GirlyGirl) skrev 2025-05-15 00:07:30 följande:

Visst, det här med media är en cirkus. 
    Man kan tycka olika om vad som är okej och inte i en relation också. MZ tycker det är ok att dra en lina och ha sex med småtjejer på events. Hans ex tycker inte det är lika kul och därmed väljer att avsluta relationen. 
    Och där kan ni ju tycka olika, och media älskar den här skiten. Ju mer dom uttalar sig desto roligare. 

Din snubbes dumma kommentar är en annan sak. Inte genomtänkt alls och jag fattar att du blir förbannad. Framför allt med tanke på att ni har döttrar. Och varför jag säger att hans kommentar är rent av dum, är för att skulle någon nu puckla på din dotter så skulle han knappast stå bredvid och hejja på. 

Och tror du på allvar att han skulle så borde du ha lämnat för länge sen. 

Neh.... knappast. 
    Och han skulle inte gå runt och jiddra om att killen var oskyldig tills han de facto blivit dömd heller.
  • Anonym (Tess)
    Anonym (nn) skrev 2025-05-15 08:38:03 följande:
    Det här tror jag inte en sekund på. Möjligtvis att du missuppfattade dom att 60-70% inte går att bevisa brottet, det är inte samma sak som att säga att det var påhittat. 
    Det skulle stå MASSOR i tidningen om det var sant. 
    Har läst kriminologi och sociologi (bland annat) och kände inte heller igen den siffran...
Svar på tråden Min man försvarar Måns