• Anonym (Ehm)

Min kille är dålig i sängen

Anonym (TS) skrev 2025-05-15 11:25:36 följande:

Mkt för att jag är försynt och inte vågar säga som det egentligen är. 

Och då går det som det går också. Hur ska han kunna lära sig något om vad du gillar om du låtsas allt är fin fint? 

Skyll dig själv, ingen av oss kommer kunna prata med han om det. 

Hatar verkligen när kvinnor är såhär. Att ligga med någon som inte tycker om det, låter faktiskt rätt så jävla äckligt. 
    Varenda jäkla kille skulle uppskatta en kvinna som kunde säga rakt ut om hon gillar det eller inte, istället för att ligga tyst och sen gå runt och prata skit. 
  • Anonym (Ehm)
    beli skrev 2025-05-15 11:34:20 följande:
    Ärligt talat tror jag inte ni har nån vidare framtid. Ni kommunicerar inte om ert sexliv och du är missnöjd. Du har försökt vägleda honom, förgäves. Jag tror det kommer att sluta med att du gör slut och sen upptäcker en ny värld när du börjar ha bra sex igen.
    "vägleda honom" 

Legat tyst, gett ett litet leende och tittat upp och ner... Låtsas att hon har kommit.. Det är fasen rätt så nasty. 
  • Anonym (Ehm)
    Anonym (TS) skrev 2025-05-16 08:23:06 följande:
    Som jag skrev har jag aldrig varken sagt eller förmedlat att jag kommit. Han har bara antagit att jag kommit. De gånger han frågat har jag sagt att jag inte gjort det. Och jag ligger inte tyst. Jag säger vad jag gillar, visar både själv och med hans hand, leksaker, etc. Men han hittar inte rätt punkter och om vi ska ligga är det in, ut, sprut. 
    "Tror vårt sexliv skulle förstöras helt om jag tar upp det här. Och visst att lite ligger på mig som inte sa något från början." 

No shit? Vad tror du händer om han frågar om du gillar erat sexliv och du säger "javisst!" bara för att behålla freden.. 

Här är hur en kvinna vägleder en man till att förstå när han gjort fel " Glad ".

Svårt att se om du säger "herregud vad kass det där känns." eller "Gud vad du är duktig :D "
Svar på tråden Min kille är dålig i sängen