Inlägg från: Anonym (Tldr) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tldr)

Min pojkvän äcklas av mitt underliv

Nu har jag bara läst trådstarten så jag kan ha missat något. 

Men alltså, tjejen, du måste lämna den här mannen. Sex ska vara roligt, skönt, avslappnat och härligt. Som ni har det mår du dåligt av att han ogillar ditt kön, och han mår säkert också dåligt för att han tvingar sig själv till sex som han inte trivs med. 

Du behöver göra slut så att du kan återupptäcka hur fint det kan vara med sex. En "normal" man älskar fitta. En ren, frisk mus ska på intet sätt avskräcka någon från att ha sex och de allra flesta män älskar både doften och smaken! Du förtjänar en sådan kille! 

Din kille å sin sida behöver en spark i baken att ta itu med sin aversion mot det kvinnliga underlivet. Han har trots allt (gissningsvis) kommit ur ett själv! Säger inte att han är dum som gör som han gör, han kan nog inte hjälpa att han känner som han känner. Men han behöver reda ut varför och vad han ska göra åt det. För det hindrar honom från att ha ett normalt sexliv och i förlängningen en vuxen kärleksrelation. Sen om det är att han kanske är asexuell, dras till män, eller behöver gå i KBT för att han har låst sig i sin föreställning om att fittor är äckliga, det får vara upp till honom. 

Stå på dig, ta upp det för diskussion, ryt ifrån så kanske budskapet går in och han kan jobba på sig själv och vara en bättre älskare till någon annan längre fram i livet. Du, hur som helst, förtjänar bättre!

Svar på tråden Min pojkvän äcklas av mitt underliv