Inlägg från: Anonymakvinnan1200 |Visa alla inlägg
  • Anonymakvinnan1200

Hjälp

Hej! En kille jag gick på dejt med i helgen hörde av sig idag och sa att han tyvärr bara kände vänskaps känslor och inte ville träffas på ett romantiskt sätt mer. Jag frågade om han ville träffas som typ kk istället, bara träffas och ha skönt sex och mysa lite då och då och då svarade han kanske. Jag tycker han är sjukt snygg och han gör mig jävligt kåt. Är det en bra idé att träffas och bara ha sex ibland om både han vill ligga och jag vill ligga ? kan hans känslor för mig ändras om vi blir kk ?

• Svar på tråden Hjälp
  • Anonymakvinnan1200

Om han nu inte har någon som helst sexuell attraktion till mig så varför kysstes vi när vi sågs då ? Varför slickade han mig och pullade mig ? Och varför låg vi sked och myste  och varför hade han stånd om han inte har någon som helst sexuell attraktion till mig isåfall ?

• Anonymakvinnan1200

Jaha men om han nu inte vill vara kk med mig heller så borde han väl ha skrivit nej när jag frågade om han ville träffas som kk istället för att skriva kanske ?

• Anonymakvinnan1200

Och vi hade inte penetrerande sex vi hade bara smeksex och oralsex när vi träffades 

• Anonymakvinnan1200

Jag tror redan han är den rätta mannen för mig . 

• Anonymakvinnan1200

Nej . Man kan inte rå för vad man känner och jag känner att han är den rätta.

• Anonymakvinnan1200

Jag har inget intresse av att prata eller träffa någon annan man än han som jag pratar med just nu. För tillfället så struntar jag i om jag blir sårad och får mitt hjärta krossat bara jag får träffa honom.

• Anonymakvinnan1200

Han har inte sagt att han totalt ointresserad av mig iaf. Och om han nu kanske vill träffas som kk måste det väl ändå finnas något sexuellt intresse.

• Anonymakvinnan1200

Svar till anonym iq12 : ja jag skulle hellre träffa han så ett tag än att inte träffa han alls. Sen kanske det är inte är bra men det bryr jag mig inte om.

• Anonymakvinnan1200
    Anonym (A) skrev 2025-05-20 20:00:59 följande:

Skit i kvinnorna här som trycker ner dig. Fan vad synd att du fick gå igenom detta, kan förstå att det säkert känns jobbigt när en man sa att han enbart såg detta som vänskap efter att ni haft en intim stund. Förstår att du måste känna dig förrvirrad. Men queen you will meet another hotter man som kommer se dig för allt du är! som svar på din fråga tror jag inte han kommer få känslor för dig om ni är kk, män brukar bestämma sig ganska snabbt om sånt. Han verkar dessutom väldigt manipulativ som är intim med dig och sedan säger att han känner vänskapskänslor. Du förtjänar bättre, tro mig fattar att det känns som en bra idé just nu när du är sårad men detta kommer bara leda till ännu mer sårbarhet och känslor som inte känns ömsesidiga. 

På vilket sätt är han manipulativ ? Vi hade pratat innan vi träffades att vi ville ha sex med varandra och han frågade flera gånger när vi var intima med varandra om det var ok för mig, om det kändes bra för mig och han sa att han ville inte göra något mot mig om inte jag ville. Och jag ville vara intim med honom. 
  • Anonymakvinnan1200

? Nej jag har inte skickat något otrevligt pm till någon. Men jag är inte rädd för att säga ifrån om det behövs.

• Anonymakvinnan1200
    Anonym (.) skrev 2025-05-21 13:37:11 följande:

Eller vill du ha otrevliga pm för det är vad du ger andra?

Vad snackar du för skit ? Jag har inte skickat något otrevligt pm till någon
Svar på tråden Hjälp