Inlägg från: Anonym (F*ck boy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (F*ck boy)

"vill inte hoppa in i något". kod för att det är oseriöst?

Ingen kod, han säger du ju rakt ut? Han kommer inte att hoppa in i något.

• Anonym (F*ck boy)
    Anonym (Linda) skrev 2025-05-26 21:05:13 följande:
    Jag vill heller inte hoppa in i något! Men för mig betyder det inte dejta många samtidigt. Vet inte om det betyder för honom och vill inte fråga för att jag vet inte hur investerad jag är själv än.
    Om du inte vill ta upp det, så får du kallt räkna med att han dejtar andra. Låter som att han vill ha lite kul när det passar honom.
  • Anonym (F*ck boy)
    Anonym (Linda) skrev 2025-05-27 10:10:55 följande:
    Hur skulle det låta om han genuint ville ta det långsamt men seriöst?
    Jag skulle säga att alla sådana typer av fraser är en slags friskrivningsklausul som en del använder sig av. Om en person är genuint intresserad, så kommer han inte med dessa friskrivningar. Om genuint intresse finns kommer han inte att känna behover av att "varna" dig.
  • Anonym (F*ck boy)
    Anonym (Linda) skrev 2025-05-27 11:54:27 följande:
    Kanske är mer tydligt om jag ger kontext: Jag kände mig inte redo att kyssas vid dejt 4, och gav lite dubbla signaler. Bad om ursäkt för det via sms för att jag hade agerat konstigt för att jag försöker känna mig fram men finner honom attraktiv och intressant. Han svarade då att även om han inte gillar iden att hoppa in i något så vill han träffa mig så fort jag har tid och att det inte gör något för honom att jag inte är redo för så mycket fysiskt än. Så det var inte en varning från ingenstans.
    Ändå en varning. Hade han inte velat varna hade han hoppat över den biten.
  • Anonym (F*ck boy)
    Anonym (Linda) skrev 2025-05-27 12:52:39 följande:
    Ok då ska jag vara på min vakt ;)
    Haha, ja det ska man nog alltid vara om man nätdejtar. Inget förvånar mig längre.
  • Anonym (F*ck boy)
    Anonym (Sorry) skrev 2025-05-29 09:20:52 följande:
    Killar måste hålla igång snacket på en dejt. Han ska övertyga tjejen att han är intressant, rolig, charmig osv.
    En tjej kan sitta tystare och säga att det beror på att hon är blyg och alla tycker det är söt och charmigt. En stel kille som inte har något att säga ses som en loser.
    Jag tror att du har missuppfattat hur en bra dejt ser ut och sättet du uttrycker dig får mig att tro att du inte varit på så många dejter i ditt liv. Men att komma till en dejt och inte ha något att säga är såklart illa, där håller jag med dig. Men det gäller båda könen.
Svar på tråden "vill inte hoppa in i något". kod för att det är oseriöst?