• Anonym (Saknar dig kvinna)

Hur träffa en kvinna (är själv kvinna)

Undrar hur 17 en ska kunna träffa en kvinna för att dejta, lära känna, eller bara kanske få uppleva lite gemensam härlig skön och kravlöst sex tillsammans. Eller bara närhet och skratt? Är själv kvinna och tänker att jag skulle vilja förverkliga mina fantasier med det här.

Har varit med kvinna förut och saknar det.  Men det verkar svårt att hitta någon. För det måste ju finnas en kemi och attraktion mellan oss. Jag ser bra ut enligt andra och tycker om att lyssna, så jag vet inte hur göra? Eller var leta? Mina fantasier börjar uppta mina tankar väldigt mycket nu och därav undrar jag vart kan hon finnas? För visst måste hon finnas? Tips någon? Eller kanske känner någon samma som jag? 

• Svar på tråden Hur träffa en kvinna (är själv kvinna)
  • Anonym (abc)

Det jag känner till så här direkt är Bodycontact.  50 kr via SMS och du har ett konto i en månad. Skriv text. Lägg upp lite bilder. Skriv en annons. 

Tack abc för svar o tips! Har hört om BC men oxå att den är lite oseriös? Har du provat den själv? 

Anonym (abc) skrev 2025-05-29 16:30:43 följande:

Det jag känner till så här direkt är Bodycontact.  50 kr via SMS och du har ett konto i en månad. Skriv text. Lägg upp lite bilder. Skriv en annons. 

• Anonym (abc)
    Anonym (Saknar dig kvinna) skrev 2025-05-29 18:52:49 följande:

Tack abc för svar o tips! Har hört om BC men oxå att den är lite oseriös? Har du provat den själv? 

Ja, jag har erfarenhet av den sidan. Upplevelsen av sidan är nog olika man - kvinna tror jag. Du får vara beredd på en hel del oseriösa förslag och många mess från män - oavsett din läggning. Kan ana det utifrån det jag läser på kvinnornas annonser. Men jag menar, det är ingen ekonomisk katastrof med 50 spänn. Skriv en annons och var tydligt. Sen blockar du män (och kvinnor) som är alltför påstridiga och dryga. 
    Anonym (abc) skrev 2025-05-29 22:56:01 följande:
    Ja, jag har erfarenhet av den sidan. Upplevelsen av sidan är nog olika man - kvinna tror jag. Du får vara beredd på en hel del oseriösa förslag och många mess från män - oavsett din läggning. Kan ana det utifrån det jag läser på kvinnornas annonser. Men jag menar, det är ingen ekonomisk katastrof med 50 spänn. Skriv en annons och var tydligt. Sen blockar du män (och kvinnor) som är alltför påstridiga och dryga. 
    Ja du har rätt. Ingen ekonomisk katastrof det inte. Jag ska testa:) eller finns det kanske nån härinne som läser? Vem vet. Livet är kort :)Allt gott till dig abc! Tack för att du svarade mig igen. 
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget

Haha du är ju rolig du 😂

Anonym skrev 2025-05-30 01:27:21 följande:

Du får väl annonsera på Blocket? Så gör man ju med alla andra skåp?

Anonym skrev 2025-05-30 01:27:21 följande:

Du får väl annonsera på Blocket? Så gör man ju med alla andra skåp?

• Anonym (P)

Tinder, Her, hur funkar dom för dig?

• Anonym (anonym)

Har erfarenhet från BC. Du behöver inte vara plus-medlem för att skriva till andra, och det går att ställa in så killar inte kan skriva till dig (annars kan du räkna med att få ca. 50+ meddelanden per dag och de flesta läser inte din profil). Det är vanligare att du får förfrågningar från par än tjejer, så att lägga in en annons är nog det bästa.

• Anonym (hursvårtskadetvara)

Det kan väl inte vara så himla svårt för en kvinna idag med internet och alla sidor och appar som finns. Det borde inte vara så mycket svårare än att hitta en man.

Svar på tråden Hur träffa en kvinna (är själv kvinna)