BF februari 2026 🌷
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
Hittade ingen tråd för oss som väntar februaribebis. Här kan vi följas åt 🌼
Hur går det för er? Hur mår ni?
misstänker att det är ivf som gör att många bokas in till tidiga ultraljud. Jag har gjort ivf så ska också på tidigt ultraljud.
Hej vad roligt att du är här! Stort grattis till graviditeten 🌷
Förstår att det är en blandning av en massa glada känslor men även oro. Har det att göra med IVF att ni får göra ett VUL så tidigt, eller gör ni det privat? Jag har fått tid för ul vecka 12 men det känns så oändligt långt bort?
Haha jag undrar också hur folk håller sig vakna 🤣 Tycker det känns som att jag ska somna sittande vid matbordet vid middagen.
Den där molvärken har jag också till och från men särskilt mycket efter sex. Tycker det är lite obehagligt så jag hörde av mig till bm och frågade om det igår men det ska tydligen inte vara något konstigt. Känner någon igen sig i det?
Hej! Har precis plussat och är så glad att kunna hoppa in i denna tråd. Min BF är 15/2 vilket är sjukt med tanke på att jag gick igenom en MA samma datum i år. Nu kan man bara hoppas att allt går bättre denna gång 😊
Hej!
Jag plussade igår på ett "Testa tidigt" test 5 dagar efter FET med blastocyst 😁 så har bf 16/2 tror jag.
Är första gånger jag fått plus på stickan så vi är så himla glada och håller alla tummar att den stannar kvar.
Än så länge inga symptom förutom lite svag mensvärk ibland. Men har nog ganska lite hcg än.
Grattis till er båda! välkomna till tråden!
Hejsan!
Jag är i vecka 5+1 och beräknad till 7 februari 😊
Jag är 37, snart 38 år och det här blir en planerad liten sladdis eftersom vi har två äldre barn som är 10 och 12 år 😍
Hur ser det ut för er? 🥰
Hej!
Plussade för någon vecka sedan, har BF 6/2. Har en ganska nybliven 1-åring här hemma och känner mig helt ärligt lite skraj nu 😬😂
Vi bestämde oss för syskon men hade kanske inte räknat med att det skulle gå på första försöket.. (även om allt kan hända). Det kommer i så fall skilja typ 21 månader mellan dem.
Hur gamla är ni? Jag är 36 😊
Hej vad roligt att du är här! Stort grattis till graviditeten 🌷
Förstår att det är en blandning av en massa glada känslor men även oro. Har det att göra med IVF att ni får göra ett VUL så tidigt, eller gör ni det privat? Jag har fått tid för ul vecka 12 men det känns så oändligt långt bort?
Haha jag undrar också hur folk håller sig vakna 🤣 Tycker det känns som att jag ska somna sittande vid matbordet vid middagen.
Den där molvärken har jag också till och från men särskilt mycket efter sex. Tycker det är lite obehagligt så jag hörde av mig till bm och frågade om det igår men det ska tydligen inte vara något konstigt. Känner någon igen sig i det?
Hejsan!
Jag är 37, snart 38 år och det här blir en planerad liten sladdis eftersom vi har två äldre barn som är 10 och 12 år 😍
Hur ser det ut för er? 🥰
Hej!
Plussade för någon vecka sedan, har BF 6/2. Har en ganska nybliven 1-åring här hemma och känner mig helt ärligt lite skraj nu 😬😂
Vi bestämde oss för syskon men hade kanske inte räknat med att det skulle gå på första försöket.. (även om allt kan hända). Det kommer i så fall skilja typ 21 månader mellan dem.
Hur gamla är ni? Jag är 36 😊
Grattis till plus!
Jag är 39 år. Första för mig.
Hejsan!
Hur ser det ut för er? 🥰
Grattis 😍 Vi har samma bf, så spännande. Jag väntar första barnet ihop med min sambo men jag har precis som du ett äldre barn på 12 år sedan innan. Tror du att dina barn kommer bli förvånade? Jag är nervös för att berätta 😆
Tycker fortfarande att det känns overkligt att vi ska få en bebis. Blev gravid på första cykeln efter att ha ätit p-piller i flera år, så tacksam för det men känns som att det knappt sjunkit in att vi verkligen bestämt oss för det här 🙈
Jag är 29, var ung när jag fick första ❣️
Inatt känns verkligen som att jag har haft som mensvärk, inte riktigt lika starkt men ändå ont 😱
Är på 13 dagar efter ÄL idag.
Har mest värk när jag ligger, är det samma för er?
Grattis 😍 Vi har samma bf, så spännande. Jag väntar första barnet ihop med min sambo men jag har precis som du ett äldre barn på 12 år sedan innan. Tror du att dina barn kommer bli förvånade? Jag är nervös för att berätta 😆
Tycker fortfarande att det känns overkligt att vi ska få en bebis. Blev gravid på första cykeln efter att ha ätit p-piller i flera år, så tacksam för det men känns som att det knappt sjunkit in att vi verkligen bestämt oss för det här 🙈
Jag är 29, var ung när jag fick första ❣️