Inlägg från: Anonym (Blomma) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Blomma)

BF februari 2026 🌷

Hej,

vad kul, vet inte hur jag ramlade in här, har en bebis född i februari 2024, men hade då också en 17 åring och en 14 åring.

Fyllde 43 precis efter bebis föddes och vi lyckades på 4: e ivf försöket.

stort grattis till dig/ er, var väl igenkänning som fick mig att skriva :)

Stort lycka till med allt! :)

Anonym (Doris) skrev 2025-06-08 13:20:58 följande:

Hej! 

Plussade äntligen förra veckan efter tre omgångar ivf. Min sambo kan inte få barn därav ivf. 

Har två barn i gymnasiet sen tidigare så det är 17 år sedan sist 🤪🤪 vilket känns lite pirrigt. 
    Såg att fler var äldre så jag lägger till mina 43 år här inne  ☺️
    Visste inte om jag kunde pga min ålder men  vi lyckades så då är det meningen tänker jag. 

Har galet ömma bröst sen en vecka och som molande växtvärk i nedre magen och börjar bli jätte hungrig när jag inte ätit på en stund. 
    Känns som minnena börjar komma tillbaks om hur det var. 

• Anonym (Blomma)
    Anonym (Doris) skrev 2025-06-10 08:43:23 följande:
    Spännande och höra att det finns fler som jag ☺️

Hur tog din äldsta det när du berättade. 
    Och ni andra med äldre barn (stora) hur reagerade dom? 
    Båda 2 reagerade först med ett Va?!?! När vi visade UL bilden 🤣
    men sedan har de varit positiva hela vägen ❤️

vattnet gick en em när jag var ensam hemma med båda 2, då åkte den äldsta och köpte godis och den andra satt och spelade när jag sa att vattnet har gått 😂😂
    som tur var kommmin sambo hem snabbt 😅

Den äldsta var med min sambo och hämtade från BB dagen efter ( min sambo åkte hem och hängde bilen och då följde han med ), han fick en chock över hur liten bebis var då, men som sagt båda har varit positiva hela vägen, tack å lov, och nu har de verkligen skapat egna band med liten, busar och leker med han 😊
Svar på tråden BF februari 2026 🌷