Hjälp min fru blir så våt
Jag tror att jag har blivit "för blöt" många gånger i mitt liv, det var inte kul. Jag började tänka och tänka ifall det finns något sätt att förebygga det här? För så ville jag inte ha det.
På grund av ekonomiska problem gick jag nu tillbaka till ett av mina ex. Så jag har en pojkvän nu... Jag kommer inte glömma vad han gjorde för mig för ett par veckor sedan, så jag är lojal nu... Vi har mycket sex, jag gillar hans ansikte och det att han är extrovert, det hade inte gått annars. :)
Men innan vi har sex så planerar jag innan det, jag har mycket flytningar naturligt, samt sperma kvar från samlaget innan. Detta måste komma ut lite, annars blir man för blöt & sen rider man inte med samma goda självförtroende.
Jag brukar antingen rida en bred/tjock dildo (längd 12 cm, rörlig "hud", men orörlig hud fungerar säkert också. Från TEMU), och när jag rider denna 30 min innan pojkvännen kommer hem till mig, så kommer mina flytningar ut till stor del. Det guppar ett 30-talsgånger när den är fast med propp i golvet, och då har jag tömt mig på gammal sperma m.m., massa vitt blött kommer ut och stannar på dildon istället för inuti mig. Sedan har jag sex med honom och får höra att jag är tight. Men jag gör knipövningar också, t.ex. håller mig kissnödig ibland ganska länge (det behövs inte göras så ofta, tror jag).
Eller så använder jag menskopp för att flytningar och gammal sperma ska rinna ner i koppen, sedan har jag tömt/rengjort så det räcker. Jag har inga problem med att säga till pojkvännen att jag ska sätta i menskoppen lite (trots att jag inte har mens). Jag tror att jag rider honom helt magiskt bra! Jag har mina knep, experimenterar med vinklar! Är alltid superförsiktig så inte jag klämmer/bryter penisen, så jag rider med sånt fokus på hans kön... Hoppas att det hjälpte lite.
Vad glad jag blir för din skull.
Härligt att du har mycket sex och får rejält med njutning.
Du får gärna berätta.
Kul att du också har nytta av grejerna från temu.
Men kul passa på och njut rejält nu av bra sex.