Gå vidare efter otrohet
Äh, det enda han ångrar är att han blev påkommen och jag tvekar väldigt om ifall det är sant att det bara hållit på i 2 månader.
De har nog legat lågt ett tag bara och nu tyckte han det var säkert att återuppta kommunikation.
Har han Snap eller Whatsapp eller hur har de kommunicerat innan?
Är karln på riktigt så klantig att han blir påkommen efter ynka 2 månader hade jag nog dumpat honom p.g.a. allmän dumhet.
Min erfarenhet är också att otrogna gärna gör så. Låtsas att det är över för att återuppta det igen när de tror att det är riskfritt igen.
Jag var med om det två omgångar med min (ex) man tills jag slängde ut honom. Det var mer spännande att hålla på bakom ryggen, än att behålla sitt förhållande. Ändå ångrade han sig så mycket båda gångerna, och skulle aldrig göra om det.
Det finns en stor risk att han inte träffar henne, men bidar sin tid tills de kan ses igen. Lögnerna blir till en drog, spännande. Bra att ha dig tillbaks , men ännu bättre att ha båda när det blir lite mycket gräl och dåligt i förhållandet.
De som har en tendens att söka sig utåt när det är dåligt i förhållandet, ändrar sig sällan.