Anonym (Äckliga lukter) skrev 2025-08-14 10:00:39 följande:
Förstår varför vi är en del som skriver anonymt om alla svarar efter vad man skrivit tidigare. Vissa passar på att vara elaka eller trycka till ett nick bara för att den skrev något tokigt formulerat för längesen.
Japp, då kom jag på en ny irriterande sak också. Blir så irriterad när någon som hänger här timmar om dagen vid varje tråd ska döma ut den eller fråga om inte TS fick svar på det i sin förra tråd. Eller andra rena gissningar som att peka ut vem TS är och vad den skrivit förut.
Ibland stämmer det men oftast inte. Det är som att vissa driver tävling genom att först kunna peka ut TS för att ha skrivit två eller flera gånger, som att det vore en synd.
Eller de som "minsann känner igen hur alla medlemmar här skriver". Jag har fått falska anklagelser fast jag aldrig blottat mitt användarnamn. Och det har varit helt felaktiga anklagelser från någon som minsann känner igen hur jag skriver😂😆
Hur många har fått en sån falsk anklagelse om att vara någon annan än den man är? Eller att man är den eller den som skrev det och det i en tråd för längesen och när man nekar får man höra att man ljuger. Som att de vet bättre vad andra skriver än den som själv skrivit det.
Har också fått falska anklagelser och orelaterade citat som någon hävdar är mina. Rena trakasserier av någon outgrundlig anledning. Antar att personen har problem med anonymiteten. Känner mig desto mer benägen att vara så anonym jag kan.
Inte orimlig irritation, mer en form av rädsla.