Vad blir du orimligt irriterad över?
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
Ja, blotta ditt innersta här, anonymt om du vill. Sånt som bara är dumt att irritera sig på, sånt man inte kan ändra ändå osv,
Jag blir orimligt irriterad när det är sylt i prinsesstårta.
När man sätter sig på pungen...var nog 30 år sedan sist...kanske längre men de som gjort det vet vad jag skriver om!
När man sätter sig på pungen...var nog 30 år sedan sist...kanske längre men de som gjort det vet vad jag skriver om!
Jag blir fruktansvärt irriterad över folk som inte kan sova ordentligt! Jag menar, håller man på och snarkar så våldsamt att andra inte kan somna så borde införas en regel att den som snarkar högst får somna sist
Män på FL som gnäller över att de inte får sex, och som inte fattar att det inte är någon rättighet. Det finns en anledning till att dessa män förblir ensamma. Har man som vuxen person inte förstånd att förstå varför, så är det illa ställt.
Jag blir inte orimligt irriterad men en aning irriterad över par som säger att de är gravida.
Nej, en man kan inte bli gravid. Han gör en kvinna gravid vilket inte är speciellt betungande.
Däremot kan man säga att man ska ha barn tillsammans, utöka familjen, en plus en ska bli tre och liknande saker. Men inte VI försöker eller är gravida. Undrar om samma personer lägger ut att VI har precis blivit förlösta efter förlossningen? VI ammar vårt barn.
I värsta fall kanske mannen berättar om sina gravidsymptom och sitt förlossningspåverkade underliv på jobbet? 😉
Män är inkluderade utan att han ska låtsas vara gravid också. Man får barn tillsammans men båda två är inte gravida såvida det inte gäller ett lesbiskt par.
Stör
Jag blir inte orimligt irriterad men en aning irriterad över par som säger att de är gravida.
Nej, en man kan inte bli gravid. Han gör en kvinna gravid vilket inte är speciellt betungande.
Däremot kan man säga att man ska ha barn tillsammans, utöka familjen, en plus en ska bli tre och liknande saker. Men inte VI försöker eller är gravida. Undrar om samma personer lägger ut att VI har precis blivit förlösta efter förlossningen? VI ammar vårt barn.
I värsta fall kanske mannen berättar om sina gravidsymptom och sitt förlossningspåverkade underliv på jobbet? 😉
Män är inkluderade utan att han ska låtsas vara gravid också. Man får barn tillsammans men båda två är inte gravida såvida det inte gäller ett lesbiskt par.
Folk som försöker tala om för mig hur jag ska sköta eller organisera mitt jobb, trots att de själva inte har en susning om hur man gör, eller tar hänsyn till att det faktikst är jag som ska vara där varje dag och ha ordning på skiten. Bara för att snittåldern i mina skymslen är 30 år lägre än snittåldern i dina skrymslen betyder det inte att jag inte vet vad jag pyllar med. Håll tassarna borta om din snittid hos mig är mindre än 25 timmar i veckan, vilket det är för snittiden för besökare hos mig är 10 minuter i månaden ungefär. Över 25 timmar i veckan kan vi föra en diskussion.
Ja, och så stör jag mig på folk som kallar mig diverse "gulliga smeknamn". Nej, jag heter inte stumpan, gullet, sötnos, eller lilla du, och nejm jag är inte söt, gullig eller fin för att jag gör mitt jobb. Möjligen kan jag vara lite snäll, schysst eller hygglig.