Inlägg från: Anonym (Jag har en näsa också) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag har en näsa också)

Var finns de bra männen?

Anonym (Hubert) skrev 2025-07-05 10:12:23 följande:
    Det ligger något i det. Även män som säger att man kan lita på dom kan vara en risk..

Hur tänker du när kvinnor säger att dom är empatiska och jämställda?
    Dert skulle jag aldrig få för mig att säga.

Liksom alla andra som tycker det är självklart att bete sig som folk och inget som särskilt behöver påpekas.
    Anonym (Hubert) skrev 2025-07-05 10:20:01 följande:
    Vi utgår inte från just dig i diskussionen. Jag skulle som man inte heller hävda inför andra att jag är så snäll eller du kan lita på mig, men jag kan ändå diskutera frågan/ämnet.
    Jag har aldrig hört någon annan kvinna säga att hon är empatisk och jämställd heller.

Det är bara män som behöver deklarera att de uppfyller självklarheter. Vore iofs bra om de kunde uttala sig om sin persoliga hygien i sin profil, då det är ett stort bristområde. Lite så här:

"Kan tvätta rumpan själv, vet att man ska byta kalsonger varje dag, hittar till tvättmaskinen utan ledhund och personlig hejaklack."
    Anonym (Hubert) skrev 2025-07-05 19:03:17 följande:

Skulle du själv vilja vara ihop med en man som uttryckligen tog för sig i förhållandet, lätt gapig, som inte tar någon skit och ett rejält humör när saker inte passar?

Men du har förutsatt att allt det ständigt förekommer ihop och så är det ju inte- en felaktig premiss.

Jag kan få en man att önska att han aldrig blivit född utan att en enda gång höja rösten. Jag har använt mitt temperament till att rå på döda ting eller träna hårdare, inte till att slå sönder saker för att göra min omgivning osäker som en mindre andel störda män gör. Jag anser det vara ett tönt-beteende.

Och män äääälskar att jag "tar för mig i förhållandet". 
    Anonym (Hubert) skrev 2025-07-06 21:20:29 följande:
    Du verkar vara en sympatisk person.
    I de flesta fall är jag det.

Men jag har ingen anledning att framstå som sympatisk för hela världen i situationer där den inte förtjänar det. 
    Anonym (Mimmi) skrev 2025-07-07 10:33:13 följande:
    KAn bara beklaga din erfarenhet av män och önska dig en bättre framtid.
    Jag har inga sådana problem. Men tusentals kvinnor har, om man läser vad de skriver i vissa forum. 
    Anonym (Mimmi) skrev 2025-07-07 10:34:18 följande:
    Känns mest som en diagnos, inte en egenskap.
    Av ren nyfikenhet- vilken diagnos tänker du på då?
Svar på tråden Var finns de bra männen?