Fråga om otrohet
Tänker att det inte är själva handlingen i sig utan avsikten med densamma. Om partnern har kontakt med någon annan i syftet att hon vill att något ska utvecklas och hända mellan dem skulle jag betrakta det som otrohet.
Tänker att det inte är själva handlingen i sig utan avsikten med densamma. Om partnern har kontakt med någon annan i syftet att hon vill att något ska utvecklas och hända mellan dem skulle jag betrakta det som otrohet.
Möjligt att jag misstolkade något förstås. Att hon skrev män tog jag bara för givet var utifrån utgångspunkten att hon är kvinna och partnern sannolikt man, därav att hon refererat till män - Det kan ju dock vara en våldsam feltolkning såklart och kanske stå för en uttalad åsikt om män som grupp. Grejen är den att jag uppfattade ditt svar till henne som att DU då tänkte att det skulle vara något specifikt sätt för mig att tänka på just eftersom jag är man. Om jag läste in mer i det än vad du menade får jag backa och be om ursäkt för det som då blev ett påhopp.
My bad!
Och Jimmy att jag frågade dig var från början var med tanke på hur mycket skit personer som ligger med så kallade upptagna, får på det här forumet, menar ditt och andras sätt att se på det i den här tråden verkar vara helt tvärtemot den typen av inställning