Inlägg från: Anonym (Q55) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Q55)

Dominant kvinna i förhållande - finns det?

Jo då de finns. Dominanta quinnor. Rollspelet är hur härligt som helst. Visst det pågår emellanåt även utanför husets väggar. Maken får ett uppdrag eller två. Ska genomföra och fota. Inga knäppa saker utan bara en maktutövning. Sedan kan vi bestämma att gå all in och då blir det sååå erotiskt. Lite rekvisita finns så klart. Lite åt bdsm hållet. Men mest jag som fullblods Dominatrix och han är min slav. My boy. Härlig lek. 

• Anonym (Q55)

Utanför det sexuella är vi synnerligen samspelta och har god balans. Dominansen innehåller aldrig skam eller förnedring vilket är vanligt. Det går bort. Att ge en order och vad straffet blir om han inte lyder. Tala om innan straffet utdelas och under så frågar jag varför och han får berätta. Det är i sig njutningsfullt. Det ska finnas glädje och kärlek. I vardagen kan det handla om ett bild av någon rekvisita. En påminnelse om vad som kan hända ikväll. Som dominant måste man ligga flera steg före i tanken. Skapa scener innan var det ska leda till. Jätteviktigt att prata igenom efteråt. Jo då. Vi har gärna vaniljsex som vilken svensson som helst. Också.

Svar på tråden Dominant kvinna i förhållande - finns det?