Bf Mars 2026 🌸
Skönt att du mår bra! Jag mår också bra men blev förkyld för fjärde gången igår på en månad. Det släpper efter 1-2 dagar, där emellan kan det vara lite snuva. Skrev till kvinnohälsan där jag bor och frågade om det var vanligt eller om jag fortfarande kunde ha låga järndepåer och om det påverkar. De skrev bara att det är normalt under graviditeten?och min BM sa att man inte följde upp ferrritinvärdet igen vilket känns dumt när man fått ordinering på järntabletter. Kanske värt som du säger att betala privat för att kolla?
Angående myset så låter det som en jobbig situation men du ska absolut inte känna dig som en dålig flickvän!! ❤️ skönt att din partner verkar stöttande i detta. Är ju så individuelt och jag hoppas inte jag påverkar åt fel håll genom att berätta hur jag/vi har det. Vi myser ungefär som innan, däremot är jag inte lika sugen/våt från början men när vi kommit igång blir jag mer sugen och vi använder glidmedel ibland. Som du säger kan självkänslan också sätta stopp för suget men jag tror det beror på hormoner också. Innan graviditeten så kände jag sån stor skillnad innan mens, inte alls samma sug och det har väl dels med höga progesteronvärden att göra? Du kanske har högre nivåer av det?
Har ni andra intima stunder som inte leder till mys? 🥰
Åh vilken lyx med doppler🥹 Hehe ja min sambo skickar alltid Som första sms vilken det frukt det är med massa utropstecken på onsdagarna när det är veckobyte♥️
Skönt! Men jobbigt med alla förkylningarna 🙃 Min kollega sade att hon var sjukt hela tiden när hon var gravid med, jag har peppar peppar bara haft en halsmandel som var lite svullen i några dagar. Sen vaknar man ju lite snorig, men läst att alla hormonerna påverkar ju slemhinnorna så vant mig vid att vara lite snuvig hela tiden 😂
Jag tycker det är jätte konstigt att dem inte följer upp de?! Inte i min region heller. Ja på testmottagnigen kostade det inte jätte mycket vad minns.
Nä borde verkligen inte de och som du säger är han väldigt förstående♥️♥️ I vanliga fall, som ogravid, kan det vara trögt ibland med för jag vill inte alltid vara den som initierar, samt min ADD gör att jag är lite för mycket uppe i mitt huvud och inte stunden, samt min sambo vill inte vara för på pga en viss historik. Han är verkligen så gullig!
Härligt att ni gör de 🥰 Ah sedärja! Kan vara beredd på att det är samma för mig, som du säger med allt progesteron.
Alltså inte mer än vardagligt pussade och lite gosande, men jag är som sagt uppe i mitt huvud och ^osäker^ på hur det var man gjorde nu igen pga så länge sen sist 😂 Även nojig att kroppen inte kommer ^prestera^ som den ^ska^ också. Vilket är en så dum tanke 😅 För jag har ändå känt lite sug och använde leksak för mig själv häromveckan, så tror bara jag måste våga inleda något♥️ Blunda och inte titta ner på magen 😂