Inlägg från: Syren93 |Visa alla inlägg
  • Syren93

Bf Mars 2026 🌸

Anonym (AndraBarnet) skrev 2025-08-22 14:19:58 följande:

Måste fråga om någon känner samma. Hoppas inte tmi 😅

Har haft ett bra sexliv tidigare och har en superfin relation, men nu sedan några veckor så känner jag total avsmak för all form av närhet och bara tanken på sex gör att jag får rysningar typ haha. Helt ok för min partner men jag tycker det känns lite tråkigt och önskar att jag kunde vilja ligga nära eller kramas iallafall. Upplevde inte samma vid min förra graviditet och kan nästan inte förklara känslan utan får bara total avsmak/avsky för all form av närhet.

Är det någon som känner igen sig eller är det något udda jag lyckats få bara? 😂

Gravid v. 9+3 och är min andra graviditet. Jag känner igen mig supermycket 😅. Bara en klapp på ryggen kan göra mig illa till mods Haha. Måste vara nått hormonellt.. 🤔😂
    I min första graviditet var det lite samma, men då berodde det mest på att jag var så orolig för graviditeten.. 
  • Syren93
    Hejåhoj skrev 2025-09-07 08:07:11 följande:

Hej! 

Jag är i v 11+5 idag och är beräknad 23mars. Har gjort ivf så var på vul v8+0 och nu väntar jag på kub-testet om två veckor!! Blir kul att följas åt 😄

Är också 11+5 idag, samma BF! 👌🏼 Ska göra KUB den 17e , är då i 13+1. Längtar!! Men också nervöst! 
  • Syren93
    Hejåhoj skrev 2025-09-07 11:02:05 följande:
    Åh spännande 😄 Ja precis samma här, längtar men nervös !! Hur mår du ? Jag spydde upp frukosten i morse så är fortfarande inte av med illamåendet även om jag mår såå mycket bättre!! Har molvärk då och då varje dag men den får gärna stanna för det känns som nå positivt🙏🏼
    Jag har inte kräkts nått under hela tiden! Mådde som värst fram till v. 10 kanske, sen har i alla fall tröttheten lagt sig! 
    Mår fortsatt lite illa då och då, men betydligt bättre! 
    Har också fått tillbaka en del molvärk sen en vecka tillbaka! 
    Gjorde glukosbelastning hos BM igår, det var mindre kul 🤢
  • Syren93
    Hejåhoj skrev 2025-09-11 08:10:41 följande:

Skönt att inte behöva kräkas, men ibland har det vart skönt för då har jag mått lite bättre sen!! molvärken för dig , den är inte värre än som lite mensvärk som för mig eller? 

oj hur går det till? Och varför?

Här gör man det i vecka 30, men också tidigare om man har riskfaktorer! Min pappa har diabetes så därför fick jag göra det nu! Men det gick bra :) 
  • Syren93

Är idag i 14+5 och så otålig att känna rörelser! Är min andra graviditet och förra gången tror jag jag kände i 16+ någongång... När/ har ni börjat känna något än? 

🥰

• Syren93

Hej :) 
    Vet någon om det finns någon Facebookgrupp för bf mars -26? :) är med i en men där är det 1500 pers typ.. känns stort och opersonligt. Hade varit kul med en mindre .. :)

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸