Inlägg från: xnfsm |Visa alla inlägg
  • xnfsm

Bf Mars 2026 🌸

Halloj,

hoppar in och frågar när ni berättade för omgivningen? Jag har berättat för chefen och närmsta kollegor denna vecka (förutom näemsta familj och några vänner). skulle vilja berätta mer och har även mage som syns nu. Förra grav berättade jag i v 26?

har ett barn sen tidigare och två graviditeter innan dess, en som avslutades v 15 och en v 23. 

bf 25/3 men räknar med att det blir lite tidigare 

• xnfsm
    Hejåhoj skrev 2025-10-03 16:14:37 följande:

Jag har bara berättat för några få nära vänner då direkt när jag plussade, sedan min mamma å pappa i v10 för jag va tvungen hem å hälsa på å skulle inte kunnat dölja då för de! 

vad fruktansvärt med dina två som inte gick vägen, förstår det kanske ä ännu svårare då att veta när man ska berätta 🙂??️

Ok! när tror du att du kommer berätta för fler? Jag har egentligen haft störts behov av att berätta det i första trimestern pga mått så sanslöst dåligt då men ändå valt att vänta. 
  • xnfsm

Tipsa gärna om vilken gravidkudde som ni rekommenderar! Jag vill köpa en. Har också börjat få foglossning, i bäckenet och värst när jag ligger ner och ska vända mig, precis som i min förra graviditet. 

Tycker mig också ha känt rörelser ett par gånger men kan gå flera dagar utan och händer inget när jag försöker peta lite/buffa lite? skapar ju lite oro även fast det ännu är ganska tidigt, är i v 16+1 idag. 

någon fler som är från Sthlm? Vilken förlossningsmottagning ska ni välja? :)

Svar på tråden Bf Mars 2026 🌸