Bf Mars 2026 🌸
Hej!
Jag är i v 11+5 idag och är beräknad 23mars. Har gjort ivf så var på vul v8+0 och nu väntar jag på kub-testet om två veckor!! Blir kul att följas åt 😄
Hej!
Jag är i v 11+5 idag och är beräknad 23mars. Har gjort ivf så var på vul v8+0 och nu väntar jag på kub-testet om två veckor!! Blir kul att följas åt 😄
Skönt att inte behöva kräkas, men ibland har det vart skönt för då har jag mått lite bättre sen!! molvärken för dig , den är inte värre än som lite mensvärk som för mig eller?
oj hur går det till? Och varför?
BF-lista
23 februari - Rosen3, 33 år, första barnet
25 februari - Önskan97, 28 år, första barnet
3 Mars - Siripiri, 32, första barnet
4 mars - Jassan123 , 30år , första barnet.
4 mars - Monki19, första barnet
9 mars - AndraBarnet, 33år
12 mars - Motherofninjas, barn nr 3 och 4
15 mars - skuggviol, 35 år, tredje barnet
17 mars- Alexzandra87 andra barnet
25 mars - Hejåhoj, 37år, första barnet
BF-lista
23 februari - Rosen3, 33 år, första barnet
25 februari - Önskan97, 28 år, första barnet
3 Mars - Siripiri, 32, första barnet
4 mars - Jassan123 , 30år , första barnet.
4 mars - Monki19, första barnet
9 mars - AndraBarnet, 33år
12 mars - Motherofninjas, barn nr 3 och 4
15 mars - skuggviol, 35 år, tredje barnet
17 mars- Alexzandra87 andra barnet
20 mars - mew96, 28 år, första barnet
25 mars - Hejåhoj, 37år, första barnet
Ska på KUB imorgon, är så nervös - men hoppas allt ser bra ut och att jag får se lilla bebben 🥹
Det kommer säkert gå jättebra<3
Härligt att höra att ni båda fick bra resultat <3
Jag känner att tiden fram till på torsdag och kubtest sniglar sig fram.. Jag är så orolig att nått ska va fel, typ att det vore för bra för å va sant att vi faktiskt skulle få ett barn överhuvudtaget osv.. helt sjukt hur hjärnan håller på istället för att bara ta det lugnt och försöka njuta..
Idag var det äntligen min tur med KUB. Allt såg bra ut, sannolikheten rankades som låg och jag fick samma datum som jag redan fått till mig. ❤️
Min magkänsla har varit tjej hela tiden och det håller jag fast vid, blir spännande att se sen.
Kommer troligtvis få moderkakan i framvägg, däremot var doktorn snabb med att avfärda att det skulle betyda mindre/svagare rörelser. Tydligen finns det inte vetenskapliga belägg på det, och det bör bara gälla om bebis sparkar just där moderkakan är, men det ska finnas gott om plats att sparka bredvid. Vi får väl se, förra grav hade jag bakvägg så jag får väl göra en utvärdering sen 😂
Hej!
Vi hade kub igår och det var en livlig krabat som veva runt med armarna så jag låg bara å försökte att inte skratta för mycket 😅 Vilken otroligt overklig känsla!! Alla hennes mätningar såg bra ut på barnet så kort sagt ultraljud såg bra ut! Men tydligen när datorn räknade ihop alla parametrar som bla min ålder, ivf och blodprov så visade det en högre sannolikhet för downs syndrom (1:118). Så nu måste jag lämna blodprov för NIPT på tisdag och så dröjer det runt 10arbetsdagar ev att få svar.. jag har bestämt mig nu(tack vare en otroligt lugn och fantastisk sambo) att fortsätta vara glad!
jag tånker på hur barnet vinkade åt oss och hur roligt det var att se! Jag tänker inte läsa något mer om det och verkligen försöka att inte oroa mig! Därav tänker jag pausa härifrån i några veckor tills jag vet hur det ser ut med nästa prov, men uppdaterar er sen! <3