• Anonym (m)

Är detta verkligen okej?

Exet kanske också ville se vad för människor hennes barn ska umgås med.

• Anonym (m)

Men ja det kan vara fel att du inte fick veta det innan. Men du har ju träffat vederbörande förut din partner kanske inte kunde föreställa sig att det kunde vara någon big deal liksom. I synnerhet inte eftersom exet ju har med sina barns angelägenheter att göra.

• Anonym (m)
    Jimmy75 skrev 2025-07-18 11:43:59 följande:
    Hahaha! SÅ roligt....sitter med exakt samma fråga nu när jag läser de andra kommentarerna. Check för förutfattade meningar.
    TS skriver som en kvinna dock.
  • Anonym (m)
    Jimmy75 skrev 2025-07-18 11:51:09 följande:
    Exet har dock inte ett smack med den nya partnerns barn att göra så den informationen bör hanteras av föräldern som är på plats. Men klantigheten ligger främst på föräldern som inkluderade exet utan att först checka det med sin nya.
    Det skrev jag inte inte heller, jag skrev att exet har med sina egna barn att göra.
  • Anonym (m)
    Jimmy75 skrev 2025-07-18 12:02:33 följande:
    Nej det vet jag att du inte gjorde. Det var inte det jag menade. Jag menade bara varför det var ett problem, även om det går att hitta motiv för att exet ville vara med. Eftersom träffen involverade även den nya partnerns barn blir ju det också en faktor. Bara det jag syftade på, 
    Ja men då är det upp till ingen annan än TS att ta barnen därifrån då om TS tycker det är ett problem och en faktor att hon inte vill ha dem vid exet.
  • Anonym (m)
    Jimmy75 skrev 2025-07-18 12:04:32 följande:
    Det är ju där de förutfattade meningarna kommer in. Varför skulle inte en man kunna skriva så? Nu bortser jag från vad som eventuellt är vanligt förekommande....om man ställer saken på sin spets och tittar helt öppet på det...vad är det som säger att en man inte skulle kunna skriva likadant?
    Jag uteslöt det inte och jag vet inte om en man skulle kunna skriva så men för mig ter det sig tämligen otroligt. Det sättet att skriva och uttrycka sig är verkligen inte typiskt manligt i mina ögon.
Svar på tråden Är detta verkligen okej?