• Anonym (LB)

Han vill slå mig

Hej
    Min sambo och jag har det jättebra när vi är sams. Jag älskar honom, han älskar mig och vi mår bra i varandras sällskap. Men när vi bråkar eller tjafsar så blir han väldigt arg. Han slår i väggar, dörrar och allt möjligt. Han har aldrig slagit mig men han säger ofta "ibland förtjänar du fan en smäll". Som sagt har han aldrig slagit mig men tänker att någon gång kanske det går så långt? Jag börjar fundera på om vi verkligen är rätt för varandra om jag får honom så arg så att han "vill slå mig". Vart går gränsen för att det ska hända liksom? Är det något jag ska fortsätta fundera på eller bara vara glad att det inte hänt ännu?

• Svar på tråden Han vill slå mig
  • Anonym (M)
    Anonym (T) skrev 2025-07-23 13:59:49 följande:
    Det gör inte ni heller. Trotts det skapar ni så stora historier om hur det kan gå, utan att veta om han någonsin ens skulle gå så långt att han börjar slå henne i livet.

Vissa av er sitter till och med och hittar på saker som ingen sagt eller ens har hänt, typ som Lee. 
    Vi vet vad TS skrivit och det räcker. Hon mår inte bra i relationen, så varför ska hon riskera något?
  • molly50
    Anonym (LB) skrev 2025-07-23 08:58:25 följande:
    Ja jag vet inte. Jag älskar honom och det liv vi har tillsammans, tror jag... men den senaste tiden har jag faktiskt mått ganska dåligt. Känner mig stressad och allt därtill. Känns som jag inte kan slappna av hemma ens.... men jag vet inte vad det beror på egentligen. Men jag trivs ändå med min sambo när vi är sams och så, det är väl inte så konstigt?! Han är ju inte våldsam hela tiden??
    Men att han blir våldsam så fort ni är oense om något är väl fullt tillräckligt goda skäl för att lämna?
  • Anonym (M)
    Anonym (T) skrev 2025-07-23 14:01:01 följande:
    Lol, så folk får bete sig hur illa de vill emot mig, men jag får inte säga ifrån igenom att säga "du borde fasen ha en smäll."

Det är i princip lika illa som att slå någon på riktigt tycker du? lol
    Du vet inte vad TS gjort eller sagt, varför hittar du på?
  • Anonym (T)
    Anonym (M) skrev 2025-07-23 14:08:26 följande:
    TS vet 100% själv om något stämmer in i det jag säger eller inte... Enkel fråga, var hon taskig med flit? Varför då spela förvånad när hon får höra massa sånt? 

Och varför svarar du ej på några frågor? Du ställer en jävla massa men vägrar själv att svara på dem... Och varför tvingas hälften av er att hitta på världens jävla lögner bara för att få eran poäng att gå igenom? Det låter inte som någon som har rent mjöl i påsen i öht.. 
  • Anonym (T)
    Anonym (M) skrev 2025-07-23 14:08:26 följande:
    Folk får bete sig hur de vill mot män, utan att de får freda sig och bara säga ifrån? Det är då din åsikt. 
  • Anonym (M)
    Anonym (T) skrev 2025-07-23 14:13:42 följande:
    Folk får bete sig hur de vill mot män, utan att de får freda sig och bara säga ifrån? Det är då din åsikt. 
    Anklaga inte andra för att hitta på saker när du själv gör exakt samma sak.

Du och dina unkna åsikter kan dra åt skogen.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Lee)
    Anonym (T) skrev 2025-07-23 14:01:01 följande:
    Lol, så folk får bete sig hur illa de vill emot mig, men jag får inte säga ifrån igenom att säga "du borde fasen ha en smäll."

Det är i princip lika illa som att slå någon på riktigt tycker du? lol
    Du kan säga vilka svärord du vill, du kan kalla personen för en idiot. Jordens sämsta och dummaste människa. Att personen inte är värd ett skit för dig. Att du aldrig vill se personem mer och att du hoppas att den får ett j-a skitliv. Att den inte är värd bättre, och förmodligen kommer att få ett skitliv för att den är så dum i huvudet, osv.

Mem du säger inte till en person att du får lust att slå den om personen är fysiskt svagare än du.
  • Anonym (T)
    Anonym (Lee) skrev 2025-07-23 14:23:01 följande:
    Du kan säga vilka svärord du vill, du kan kalla personen för en idiot. Jordens sämsta och dummaste människa. Att personen inte är värd ett skit för dig. Att du aldrig vill se personem mer och att du hoppas att den får ett j-a skitliv. Att den inte är värd bättre, och förmodligen kommer att få ett skitliv för att den är så dum i huvudet, osv.

Mem du säger inte till en person att du får lust att slå den om personen är fysiskt svagare än du.
    Är det så du gör?

Säger såna saker hela dagarna till folk, sen gråter när någon säger du borde fasen få en smäll för du är så jävla dum? 
  • Anonym (T)
    Anonym (Lee) skrev 2025-07-23 14:23:01 följande:
    Seriöst, du kan inte ens läsa en tråd utan att hitta på en massa egen skit för att försöka få fram din poäng. Varför skulle du få bestämma över vad man får säga eller inte ens till någon? 
Svar på tråden Han vill slå mig