Inlägg från: Anonym (s) |Visa alla inlägg
  • Anonym (s)

Hålla vikten i sommar

Byt inte tråd för att göda din ätstörning... Det är inte schysst mot oss eller dig.

• Anonym (s)
    Sumprunkare skrev 2025-07-26 15:47:08 följande:

Det beror på omständigheter. Är du underviktig kan du ju sålunda kosta på dig att bygga fett. Dock råkar du vara gris-fet kan det sålunda vara klokast att kontrollera kalorier. 

Läs kommentarerna, de var få men tydliga i att TS har en annan tråd. En där ätstörningen är tydlig. Dina plumpa kommentarer kan kosta mycket... Ingen behöver det där.
  • Anonym (s)
    Anonym (Sommar) skrev 2025-07-26 20:23:21 följande:

Jag ber om ursäkt. Fick ett infall och hoppades att jag skulle hinna få svar från någon som inte sett min tråd.

Hur sjukt är inte det... 
  • Anonym (s)
    Sumprunkare skrev 2025-07-27 08:03:47 följande:
    Jag försöker faktiskt hjälpa till
    Sumprunkare skrev 2025-07-27 08:09:49 följande:
    2 kg Toblerone. Det är 00 kcal. Mofflade du detta helt själv vid ett och samma ögonblick?

Hoppas verkligen att du har vett att hålla käft IRL för detta blev t.om värre... Prata kalorier i en ätstörningstråd.
  • Anonym (s)
    Xenia skrev 2025-07-27 13:14:33 följande:
    Måste man ha läst alla trådar i ett ämne innan man får svara i en tråd?

Jag har inte ens sett någon länk till "den andra tråden" här.

Att kolla igenom några få svar känns som standard i en kort tråd där t.om inlägg nr 1 sätter igång varningsklockorna. 

Länkar brukar tas bort men tråden är också väldigt lätt att hitta om man vill. Huvudsaken att TS vet och att det inte skadar att tänka innan man posta om saker som kan gå så pass fel.

Svar på tråden Hålla vikten i sommar