Inte tillfredsställd
Svårt att tro att denna berättelse är på riktigt. Om det ändå är på riktigt verkar ju TS ha en totalt skev syn på vad som är rimligt i en kärleksrelation.
Svårt att tro att denna berättelse är på riktigt. Om det ändå är på riktigt verkar ju TS ha en totalt skev syn på vad som är rimligt i en kärleksrelation.
Tycker också det är konstigt med alla dessa trådar med män (och kvinnor) som framställer sig själva som den totala drömpartnern, som bara är så totalt närvarande på alla sätt med sin partner, barn, gör allt för alla och är allmänt fantastiska på alla sätt. Dessutom snygga och sociala och allt möjligt. Hur kan det vara så många som skriver här som är så perfekta?
Nej, om TS är verklig tror jag att han är ganska trist som partner. Han verkar självcentrerad, se sin kvinna som ett objekt som finns till för att tillfredsställa honom, och jag kan inte föreställa mig att en sådan person skulle framstå som särskilt kärleksfull och närvarande för någon annan än honom själv.
Jag respekterar era åsikter, men jag tycker det är lite omogen och oprofessionell ton.
jag ställer inga krav, jag skäms inte över mina kinks. jag vet att alla inte tycker samma som alla. Jag ser att vissa av er inte förstår, det är okej:). Ni som försöker få mig att må dåligt eller smutskasta, håll det för er själva tack.
Men herregud, varför måste ni mina med-män vara så jäkla kränkta? Jag lovar att ni inte kan hitta någon tråd där en kvinna klagar på att mannen inte vill slicka henne flera gånger per dag utan motprestation. Skulle det mot förmodan finnas en sådan tråd så lovar jag att kvinnor i allmänhet inte stöttar det.
För att visa hur enfaldigt ditt resonemang är så föreslår jag att män får en skattesänkning på t.ex 10% som kvinnor inte får och sen förväntar vi oss av kvinnor att det inte blir några som helst protester mot detta eftersom nu diskuterar vi ju bara mäns skatter och inte kvinnors.
Tror du på allvar att världen kan funka så?