Inlägg från: Anonym (Gösta 96) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Gösta 96)

Inte tillfredsställd

Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-27 15:36:54 följande:

Jag respekterar era åsikter, men jag tycker det är lite omogen och oprofessionell ton. 

jag ställer inga krav, jag skäms inte över mina kinks. jag vet att alla inte tycker samma som alla. Jag ser att vissa av er inte förstår, det är okej:). Ni som försöker få mig att må dåligt eller smutskasta, håll det för er själva tack.

Välkommen till förljugenheten, falskheten och de dubbla standarderna här på FL.

Hade du varit en kvinnlig skribent så hade det istället varit svar i stil med :

Dumpa din man direkt, han måste lyssna på dig och din önskemål!!!
    el
    För mig vore det en riktig Red Flag om mannen vägrar slicka, hade gjort slut
    el.
    Det finns så många män där ute välj någon bättre (Betyder = Ligg runt, var otrogen, skit i att ni är gifta, har barn. Det dina sexuella önskemål som är viktigast)

Därför finns det ingen som helst anledning att be om ursäkt för dina önskemål.
    Även om du hade krävt avsugningar hade det varit 100% legitimt med tanke på hur kvinnor svarar enl. ovan. 

• Anonym (Gösta 96)
    molly50 skrev 2025-07-27 18:36:00 följande:
    Det är en sak att göra det för att man själv vill. Men det är en annan sak att göra det flera gånger varje dag för att ens man vill att man ska göra det.
    Det sistnämnda kan sätta en press på kvinnan som gör att hon tappar lusten helt istället.

Men observera, ditt svar här förhindrar inte att du själv har massor av krav på en man. Och jag har aldrig läst att du skulle bekymra dig för att en man tappar lusten p.ga att en kvinna tjatar om något (sexuellt eller icke-sexuellt)

Du har helt enkelt dubbla standarder, noll jämlikhetstänk och noll ärlighet.

• Anonym (Gösta 96)
    Anonym (man) skrev 2025-07-27 23:23:56 följande:
    Det är inte dina kinks vi kritiserar, utan att du förmedlar en sorts berättigande till detta. Som att det är någonting rimligt man kan förvänta sig i en relation. Jag tycker det säger någonting negativt om dig, och i den bästa av världar skulle det leda till någon sorts självrannsakan när andra (kanske framför allt män) ger dig sin ärliga syn på det du uttrycker.

Angående vad du ska göra så får du väl ta en ordentlig titt på dig själv, annars får du göra slut och hoppas att du hittar en tjej som vill suga av dig några gånger per dag bara för att hon älskar att göra det.
    Ja, han förmedlar berättigande. 

Men HerreGud det är ju det enda de flesta kvinnor gör här inne, försöker berättiga sin egna önskemål genom att tigga sympati i känslomässiga inlägg här på FL.

Om väljer att inte se den MASSAN av kvinnor som vill ha berättigande mot män här på FL men kan se berättigandet i just detta inlägg, ja då är man ju kemiskt befriad från allt jämnlikhetstänkande, en ultra rabiat feminist.
  • Anonym (Gösta 96)
    Anonym (man) skrev 2025-07-28 12:16:26 följande:
    Jag tycker för min del att vi kan diskutera sakfrågan i den här tråden utan att göra det till en fråga om generella tendenser på forumet i stort. Håller med om att det förstås finns kvinnor som har alla orimliga förväntningar på män utifrån en sorts attityd av att vara berättigad, men jag tycker inte det har med saken att göra för det vi diskuterar här. Vi pratar om TS, inte om kvinnor mot män. Det är en så jävla tröttsam tendens här på forumet att vissa medlemmar, som du, ska göra allting till en fråga om konflikt mellan könen.

För att visa hur enfaldigt ditt resonemang är så föreslår jag att män får en skattesänkning på t.ex 10% som kvinnor inte får och sen förväntar vi oss av kvinnor att det inte blir några som helst protester mot detta eftersom nu diskuterar vi ju bara mäns skatter och inte kvinnors.

Tror du på allvar att världen kan funka så?

• Anonym (Gösta 96)
    Anonym (Qwerty) skrev 2025-07-28 13:50:50 följande:
    Lilla Gösta, är det inte varmt med offerkoftan på nu på sommaren?

Har inte hemtjänsten kommit ännu med lunchen? En ung tjej som kan ge dig en avsugning medan du äter.

Ingen fara Queer, kvinnorna här inne är så förbannat kyliga så koftan behövs.

Ja, det borde vara obligatoriskt för unga tjejer inom Hemtjänsten men antar att det blir djävla liv om det i detta PK-landet.

• Anonym (Gösta 96)

Kung Gösta här!

TS, fråga dig själv. Har din fru några önskemål eller krav på dig? Gör du något för henne? Tycker du att kvinnor i allmänhet har krav på män, t.ex här på FL?

Om svaret är Ja på någon av dessa frågor så är det helt legitimt att hon går ner på knä. Jag menar, kvinnor knäböjer ju för helt okända ONS.

När kvinnor har krav på män då är det helt okey, men om du har krav på en kvinna då lider du av psykisk ohälsa. Tycker du själv att det är ett rimligt resonemang?

Svar på tråden Inte tillfredsställd