Inlägg från: Anonym (Qwerty) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Qwerty)

Inte tillfredsställd

Vad kom ni överens om när ni träffades?

• Anonym (Qwerty)
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-27 15:14:30 följande:

Jag har inte skrivit någonstans att det är det viktigaste i livet för mig, jag vet inte vart du fick det ifrån. 

jag tvingar inte henne till någonting, och jag vill inte att hon ska göra något hon inte vill. 

det är flera som hakar upp sig lite och är lite trångsynt på ?flera gånger per dag?. Jag skulle vilja det, men det är absolut inget jag förväntar mig. 

Du har skrivit att du inte är tillfredsställd. Alltså är det mer än en önskan. Du blir nere och känner dig inte uppskattad, sedd eller bekräftad. Så visst är det mer än bara fantasier. Och det är du själv som poängterar att du vill ha det flera gånger per dag. 
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2025-07-28 13:11:02 följande:

För att visa hur enfaldigt ditt resonemang är så föreslår jag att män får en skattesänkning på t.ex 10% som kvinnor inte får och sen förväntar vi oss av kvinnor att det inte blir några som helst protester mot detta eftersom nu diskuterar vi ju bara mäns skatter och inte kvinnors.

Tror du på allvar att världen kan funka så?

Lilla Gösta, är det inte varmt med offerkoftan på nu på sommaren?

Har inte hemtjänsten kommit ännu med lunchen? En ung tjej som kan ge dig en avsugning medan du äter.
  • Anonym (Qwerty)
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-28 17:30:33 följande:

Jag börjar misstänka att jag postat i fel forum. Folk här verkar inte intelligent nog att förstå andra människor. Det budskapet jag tolkat är (jag försöker hålla en låg intelligensnivå så ni förstår), ?du tänker och tycker inte exakt som jag gör och dessutom är du en man så du måste vara sjuk i huvet och borde söka hjälp?.

men det är roligt att läsa kommentarerna i alla fall 😂

Gäller det även din fru, att hon inte förstår dig och därmed har lägre intelligens?

Ja, vi andra tycker också det är kul, en man som vill ha flera avsugningar varje dag så att han får känna sig bekräftad. Dessutom ska du inte behöva be om dom, utan hon (den med låg intelligens) ska på något magiskt sett förstå detta ändå. Komik på hög nivå.
Svar på tråden Inte tillfredsställd