• molly50

Inte tillfredsställd

jontebula skrev 2025-07-27 11:04:26 följande:
    Han ger ju henne det, men han får inte tillbaka det han vill ha kan du inte läsa? Fattar inte hur man kan försvara tjejen i detta fall makalöst
    Men då är han väl fri att gå,om det är det viktigaste för honom här i livet.
    Varför tycker du att hans fru ska göra något hon kanske inte vill? Vad får man ut av det?
    Det finns andra sätt att visa kärlek och uppskattning på också som inte behöver innebära avsugningar flera gånger per dag.
    Om TS inte klarar va att leva utan det så behöver han kanske söka hjälp.
  • molly50
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-27 15:14:30 följande:

Jag har inte skrivit någonstans att det är det viktigaste i livet för mig, jag vet inte vart du fick det ifrån. 

jag tvingar inte henne till någonting, och jag vill inte att hon ska göra något hon inte vill. 

det är flera som hakar upp sig lite och är lite trångsynt på ?flera gånger per dag?. Jag skulle vilja det, men det är absolut inget jag förväntar mig. 

Nej,men när man läser det du skriver,att du vill att hon ska dyrka din kuk osv, så får man känslan av att du inte kan känna dig älskad på annat sätt. Och om hon känner den pressen från dig så kan det faktiskt leda till att hon istället tappar lusten att göra det för dig. Det kan vara värt att tänka på.
  • molly50
    jontebula skrev 2025-07-27 15:25:17 följande:
    Hur kan man inte vilja suga av sin man, älskar man inte honom så pass ? 
    Det är en sak att göra det för att man själv vill. Men det är en annan sak att göra det flera gånger varje dag för att ens man vill att man ska göra det.
    Det sistnämnda kan sätta en press på kvinnan som gör att hon tappar lusten helt istället.
  • molly50
    Anonym (Gösta 96) skrev 2025-07-27 22:54:43 följande:

Men observera, ditt svar här förhindrar inte att du själv har massor av krav på en man. Och jag har aldrig läst att du skulle bekymra dig för att en man tappar lusten p.ga att en kvinna tjatar om något (sexuellt eller icke-sexuellt)

Du har helt enkelt dubbla standarder, noll jämlikhetstänk och noll ärlighet.

Jag har absolut inga krav på min man. Inte när det kommer till sex. Det han inte vill ska han heller inte behöva göra.
    Och skulle jag ha förväntningar på att han ska göra saker för mig som han egentligen inte vill så skulle jag förstå om han tappade lusten. Till skillnad från vad många män verkar göra.
    Både min man och jag har inställningen att båda ska njuta lika mycket av sexet.
    Annars får vi inte ut något av det och då kan vi lika gärna låta bli.
    På vilket sätt är det inte jämnställdhetstänk?
    Sen får du tro att jag ljuger om du vill. Men du känner varken mig eller alla andra kvinnor här så du kan uttala dig om hur vi tänker.
    Bara för att några kvinnor på ett diskussionsforum kanske har varit oärliga i sina svar så betyder inte det att jag och alla andra kvinnor också är oärliga.
  • molly50
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-28 17:30:33 följande:

Jag börjar misstänka att jag postat i fel forum. Folk här verkar inte intelligent nog att förstå andra människor. Det budskapet jag tolkat är (jag försöker hålla en låg intelligensnivå så ni förstår), ?du tänker och tycker inte exakt som jag gör och dessutom är du en man så du måste vara sjuk i huvet och borde söka hjälp?.

men det är roligt att läsa kommentarerna i alla fall 😂

Men om det är flera som har missförstått dig så kanske det är du som har varit otydlig och behöver förtydliga dig? Har inte den tanken slagit dig?
    Jag undrar också vad du egentligen ville ha ut av den här trådstarten? Ville du ha medhåll om att kvinnan borde ställa upp för sin man och suga av honom flera gånger dagligen utan att förvänta sig något tillbaka?
    Om så är fallet så kan jag förstå varför du uppfattar svaren som ointelligenta.
Svar på tråden Inte tillfredsställd