Inlägg från: Anonym (Just me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Just me)

Inte tillfredsställd

Ni har väl jobb och barn och livet som tar mycket av ens tid, så hur ska det ens hinnas med att göras flera gången om dagen varje dag?

Personligen gillar jag att ge oralt till min kille, men flera gånge om dagen tycker jag låter vansinnigt mycket. 
    Kan lägga till att jag enbart gör det när jag själv är in the moo, och jag måste få känna mig sexig och ?snusksexsugen? för att vilja det  
    För skillnad på närhetssex och snusksex enligt mig. Det ena är intimt och det andra sexigt.

Kan tillägga att om jag veta att han hade förväntningar/förhoppningar om att det skulle göras flera gånger om dagen så hade jag tyckt det var ännu jobbigare nog tom kunnat ta bort lusten att göra det helt, för då hade det inte ens hunnit bli att jag vill göra det, utan hade känt det som en syssla. Något jag måste göra för att hålla min kille nöjd. Nä fy vilken press  

Tycker också att du lägger fram det lite skevt. Sån är jag helt enkelt, lika självklart som att gilla glass. Då säger du samtidigt att du inte är villig att jobba på dig själv eller ens tänka att det kanske faktiskt visst går att påverka  

Ärligt talat så tycker jag det låter så pass mycket att jag tycker du ska fundera på om du kanske faktiskt har någon form av sexmissbruk. Menar inte detta som någon anklagelse eller förolämpnin, utan en genuin tanke utifrån att du kanske ska kunna hitta ett sätt att få hjälp, så att du inte riskerar att förstöra en relation du annars är lycklig i, för att du har en förvändning om avsugningar flera gången om dagen. 

• Anonym (Just me)
    Anonym (Gösta 96) skrev 2025-07-27 19:11:54 följande:
    Välkommen till förljugenheten, falskheten och de dubbla standarderna här på FL.

Hade du varit en kvinnlig skribent så hade det istället varit svar i stil med :

Dumpa din man direkt, han måste lyssna på dig och din önskemål!!!
    el
    För mig vore det en riktig Red Flag om mannen vägrar slicka, hade gjort slut
    el.
    Det finns så många män där ute välj någon bättre (Betyder = Ligg runt, var otrogen, skit i att ni är gifta, har barn. Det dina sexuella önskemål som är viktigast)

Därför finns det ingen som helst anledning att be om ursäkt för dina önskemål.
    Även om du hade krävt avsugningar hade det varit 100% legitimt med tanke på hur kvinnor svarar enl. ovan. 
     Du talar inte för alla kvinnor, och jag kan ju bara tala för mig, men mitt svar hade varit det samma oberoende av kön, så här är i alla fall en kvinna som inte tänker som du tar föregivet att kvinnor tänker. 
  • Anonym (Just me)
    Anonym (Anonymsignatur) skrev 2025-07-28 17:30:33 följande:

Jag börjar misstänka att jag postat i fel forum. Folk här verkar inte intelligent nog att förstå andra människor. Det budskapet jag tolkat är (jag försöker hålla en låg intelligensnivå så ni förstår), ?du tänker och tycker inte exakt som jag gör och dessutom är du en man så du måste vara sjuk i huvet och borde söka hjälp?.

men det är roligt att läsa kommentarerna i alla fall 😂

Utifrån ditt svar så är det snarare så du tycker. ?Svaren är inte de jag vill att de ska vara så därför är alla som finns på familjeliv dumma i huvudet??
    Tycker också det känns lite märkligt att be om människors åsikter, och sen bara för att de inte var vad du ville höra så skulle det innebära att folk är ointelligent. 
    Var är det du tycker är som är så fruktansvärt ointelligent?

Måste också fråga. Trodde du att du skulle får uppbackning, och att merparten skulle tycka att det är helt rimligt det du ber om?

Svar på tråden Inte tillfredsställd