BIM september 2025
Åh grattis till alla er som har plussat 🥰 är det någon av er som har tempat och vill dela med er av er graf? 😍
Åh grattis till alla er som har plussat 🥰 är det någon av er som har tempat och vill dela med er av er graf? 😍
Helloo,
Jag tycker att det känns som molvärk på samma sätt som när jag var gravid förra gången (som slutade i MA). Tyvärr har jag ingen aning om när jag hade ägglossning, testade lite sporadiskt med RFSU-ÄL-tester, men de är väl kända för att vara rekorddåliga? Första gången jag testade dom, fick negativt på alla 😅
Jag känner mig lite hoppfull, men jag tror det finns risk att jag övertolkar/hoppas fram symptom. Jag är inte lika trött som den gången jag faktiskt var gravid, så det talar ju emot. Men som sagt känns molvärken misstänksam (när jag var gravid upplevde jag den molvärken som väldigt annorlunda än vanlig PMS-värk).
BIM på lördag, försöker förbereda mig på minus 🙁
Hej!
har också BIM på lördag, analyserar och hoppas men känner typ inget annat än molvärk och trötthet. Har också ett MA i bagaget men det är över ett år sen nu så man börjar glömma bort den exakta känslan & samtidigt behöver det ju inte kännas likadant varje gång?
Den gången hade jag dock en känsla?men det var för att jag vaknade en natt 7 dagar efter samlag av sura uppstötningar (vilket jag annars aldrig har). Men då varken tempade jag eller hade så bra koll på ÄL men visste ungefär utifrån mensen (testade med rfsu som inte funkade för mig), så hade inte så stora förhoppningar och tog även gravtest alldeles för tidigt (hade ingen koll hur det funkade då) som visade neg. Så avfärdade min känsla t.om bim +3 då jag började koppla ihop saker, hade då fått ömma/ svullna bröst, vaknat vid 04.00 och var täppt och klarvaken samt gått runt med ovanligt hög puls . Lyckan var obeskrivlig och jag kände mig verkligen gravid, så dessa saker hoppas jag på varje månad 🥲 men behöver ju inte vara likadant & ibland tänker jag att det kanske är bättre om jag inte får dessa symptom för det slutade ju ändå inte bra 🙄🤯 haha ja, man övertänker allt!!
Hej på er!
Inte varit aktiv i dessa trådar på ett bra tag då jag kände att jag behövde en paus. Vi har försökt sen april/maj-24 utan resultat. Har inlett fertilitetsutredning och inväntar nu vidare utredning för min partner pga dåligt resultat på spermaprov. Men alltså denna väntan är så jobbig! Jag vill bara komma vidare i processen så fort som möjligt. Visar det sig sedan att IVF/ICSI behövs lär det väl vara väntetid till de också 😞 ville nog inte komma någonvart med detta inlägget än att skriva av mig lite. Någon som är/varit i samma sits?
Vart kan man vända sig för att få hjälp att bara kolla sina ägg & hormoner? utan att gå privat. Känns som jag bara möts at motstånd och inte hittar rätt. Känns som många här inne fått hjälp med det och har bra koll.