• dstrl

BIM september 2025

Hoppas inte här, hoppas det är okej.

Har BIM på lördag och har idag fått en lätt blödning. Är rosa/rött o inte jättemycket. Funderar på om det kan vara en nidblödning såpass nära inpå mensen? Jag hade ägglossning på cykeldag 17 och är idag på cykeldag 29 om det inte är mensen som kommit o jag är tillbaka på cd1..

Någon som har erfarenhet av blödning innan bim? Brukar annars blöda kraftigt och ha extrema smärtor pga endometrios men nu har jag bara en lätt mensvärk, lätt illamående och yrsel.

• dstrl

Har BIM på lördag och har idag fått en lätt blödning. Är rosa/rött o inte jättemycket. Funderar på om det kan vara en nidblödning såpass nära inpå mensen? Jag hade ägglossning på cykeldag 17 och är idag på cykeldag 29 om det inte är mensen som kommit o jag är tillbaka på cd1..

Någon som har erfarenhet av blödning innan bim? Brukar annars blöda kraftigt och ha extrema smärtor pga endometrios men nu har jag bara en lätt mensvärk, lätt illamående och yrsel.

• dstrl
    dstrl skrev 2025-09-11 13:07:46 följande:

Och det ska ju stå hoppar in här, inte hoppas inte 🙈
  • dstrl
    yny skrev 2025-09-11 19:26:01 följande:
    Tror absolut det kan vara nidblödning! Jag har fått en lätt blödning också nu (har dock BIM nästa måndag/tisdag) så då googlade jag lite om nidblödning och den kan komma samma dag eller ett par dagar efter implantation, så i ditt fall skulle ju ägget ha kunnat fäst för ett par dagar sen och blödningen kommer nu :) Håller tummarna för att det är så iaf för dig! 🤞🥰
    Tack för svar!
    Har aldrig fått så tidigare graviditeter så man blir ju fundersam.. Får hålla tummarna helt enkelt och ta ett test i helgen kanske. BIM är ju på lördag så på söndag borde det ju visa något isåfall tycker man ju?

Hur mycket blöder du?
  • dstrl
    yny skrev 2025-09-11 20:13:31 följande:
    Ja söndag borde det ju absolut ge ett pålitligt testresultat :) 

Jag blöder inte alls mycket, lite ljusrosa mest när jag torkar mig och några droppar på trosskyddet. Började igår kväll och har fortsatt under dagen idag. Börjar bli mer brunaktigt nu. Har även molvärk, precis som lindrig mensvärk.
    Låter som mitt då.. det kommer inte ut något i trosskyddet dock utan bara när jag torkar.. o då ser det ju så mycket ut men vätska är ju sällan så mycket som det ser ut på papper..

Håller tummarna för oss 🥰
  • dstrl
    yny skrev 2025-09-12 06:41:11 följande:
    Plussade precis! 😍 Håller tummarna nu att denna lilla vill stanna kvar 🤞❤️ 

ÄL+10/11
    Grattis 🥰
Svar på tråden BIM september 2025