Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

• Svar på tråden Gift man beter sig konstigt
  • Anonym (TS)
    Tow2Mater skrev 2025-08-26 18:21:51 följande:

Han vill förvissa sig om att du kommer att lägga dig platt och följa hans minsta nyck och inte krångla. Det måste ju till för att han ska kunna träffa dig för sex vid sidan av sitt äktenskap.

Hur förvissar han sig genom att nu ska han tänka?

Jag har inte krånglat något, det är ju han som beter sig jättekrångligt
  • Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-26 18:41:48 följande:
    Ja men ett möjligt syfte med att krångla är ju just att testa hur mycket skit från honom du köper. Jag kan såklart inte säga säkert att det är skälet, men om det är det han vill så är det ett strategiskt utmärkt sätt att göra. 
    Vadå skit? Mot mig har han ju inte gjort något ont direkt.
  • Anonym (TS)
    Anonym (Been there) skrev 2025-08-26 19:29:20 följande:

Inte första gången han är otrogen och frun är på sin vakt. Han gör såhär så du inte hör av dig i onödan utan ska vara tillgänglig för ett snabbt ligg när han kan ta risken.

Nja det är inte riktigt så, jag bor långt från hans fru och han är på min ort för jobb.
  • Anonym (TS)
    Tecum skrev 2025-08-26 19:32:36 följande:

Han har förmodligen en flickvän eller annan kk och när det blev sex på första träffen fick han dåligt samvete både för att han inte berättat för dig och för att han raggat kvinnor fast han hade någon. 
    Du har tydligen gjort intryck och nu funderar han på att dumpa vad han nu hade innan och bli ihop med dig istället.

Jo, han hade berättat för mig att han var gift.
  • Anonym (TS)
    Tecum skrev 2025-08-26 19:46:52 följande:
    Jag menar att han kan ha ännu en kk som han inte berättat om.

Träffa honom snarast och ta reda på vad han menar! Bättre det än att vi sitter här och gissar.
    Ja bara han hör av sig om träff så. Han behövde ju tänka på saken. Så känns inte som läge att jag ska fråga igen men under tiden ville jag veta vad andra tror om hans beteende.
  • Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-26 20:11:31 följande:

Vi kan ju tro precis vad som helst och vi kan också ha jättefel. Det varken hjälper eller förändrar din situation ett dugg

Du behöver inte bekymra dig över min situation, det jag frågade efter är vad ni tror om hans beteende.

Och så har du inte svarat på vad du menar för skit han gjort mot mig.

• Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-26 20:51:23 följande:
    bara mitt ordval för att han är krånglig. Det var det jag menade med skit. Jag skulle också kunna skrivit att han testar hur mycket krångel du tolerera. 
    Varför kallar du krångel för skit? Känns som ett överdrivet ordval i just det här fallet, så farligt var det faktiskt inte. Jag tyckte bara hans agerande var märkligt, det var ju inga tunga grejer att utstå direkt.
  • Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-26 23:38:54 följande:

Nu var det inte menat så värdeladdat som du verkar uppfatta det. Det var enbart en random synonym för att göra saker som kanske mest tar hänsyn till hans situation.

Men det var du som skrev det är ju han som beter sig jättekrångligt skrev och i sammanhanget tycker jag inte det är så oerhört stor skillnad mellan jättekrångligt och skit. Det spelar egentligen inte någon roll. Det jag skrev var en kommentar på din trådstart, alltså vad jag tänker att han kanske är ute efter. Det var ju det du undrade vad vi andra trodde.

Jaha men läs då inlägget jag svarade på när jag skrev jättekrångligt, det stod ju om att han vill ha sex utan krångel! Och om det påståendet är sant så med hans beteende är det väl ändå han som isåfall krånglar till och komplicerar det hela kan jag tycka. För sig själv alltså. För mig har det inte varit något krångel eller skit att tala om. Så hur han skulle kunna tänka att nu ska han minsann se hur mycket jag kan stå ut med, förstår jag inte. Han har ju inte gjort något fel mot mig 
  • Anonym (TS)
    Anonym (Gunnar) skrev 2025-08-27 11:49:06 följande:
    Det här beteendet är inte konstigt, det är rakt igenom förvirrande och manipulativt. Han går från att verka extremt intresserad till att plötsligt dra sig undan och skuldbelägga dig, vilket tyder på brist på ansvarstagande och respekt. Att han först vill göra allt tillsammans, sen plötsligt hävdar att han ljugit, och sedan dyker upp efter flera dagar med dåligt samvete, visar att han leker med dina känslor utan någon tydlig intention. Hans handlingar handlar inte om förvirring eller romantiska känslor, utan om att behålla kontrollen över situationen och testa gränser. Det är inte ditt ansvar att tolka eller fixa hans emotionella kaos ? hans beteende är ett tydligt tecken på inkonsekvens och själviskhet, och du har all rätt att sätta tydliga gränser eller helt avstå från kontakt.
    Ja jag sa där i början att vi kan ta det lugnt med såna planer vi vet ju inte ens om vi gillar varandra IRL. Jag vet inte om han själv trodde på det han planerade eller om det var ett medvetet spel från hans sida. Men du har ju rätt i att han tar inte ansvar för det nu oavsett intentionen. Det han hävdade att han ljugit om handlade om en detalj om honom. Kanske för att undvika att jag skulle kunna hitta han adress eller nåt. Jag misstänker lite att det kan ha var tvärtom, att han ångrar att han berättade och sen kallar det för en lögn för att jag ska liksom glömma den första informationen om du förstår hur jag menar

allefall det är ingen fara med mig om jag säger så, jag har inte räknat med någonting från den här mannen men hans beteende är som något jag aldrig varit med om tidigare. Och jag är också självisk kan man väl säga jag träffade ju honom för att själv få ut något av det. Men jag sa åtminstone klart och tydlig att jag vill inte planera att vi kommer göra något av det där utan vi får se om det känns bra. Det var värsta förhållandegrejerna han målade upp
Svar på tråden Gift man beter sig konstigt