Inlägg från: Anonym (.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.)

Gift man beter sig konstigt

Anonym (TS) skrev 2025-08-26 17:54:32 följande:
    Gift man beter sig konstigt

Först var han väldigt på om allt möjligt vi skulle göra tillsammans, ett exempel på aktivitet jag sa att det passar inte så bra för jag är inte så bra på det, men det gör inget svarade han, bara han får vara med mig? Jag tog det med en nypa salt för vi hade inte ens träffats då. Jag sökte egentligen en kk bara men tänkte man får väl se. Vi sågs sen och sexet var ok och han var förvånad sa han att det blev ligga direkt. Efter det skrev han en konstig grej om att han hade ljugit om en sak men inte menat det, så han ville nu säga sanningen och att det nu skulle bli rätt mellan oss. Efter det hörde han inte av sig på flera dagar så skrev han till slut och jag blev förvånad, trodde inte jag skulle höra från honom igen. Han sa att han intresserad fortfarande så jag frågade så du vill ses igen? Då säger han att han fick så dåligt samvete efteråt och nu måste han tänka.

Vad är han ute efter egentligen?

Förstår inte varför du inte kan hitta en singel och ha som kk istället för en gift man. Är ju inte så att det finns någon brist på singlar i vårt land. 

Men oavsett så ja, ha lär testa dig här. Och du bara köper det. Grattis. 
    Kanske låter hårt, men har faktiskt inte mycket tillåtets för folk som håller på med otrohet, och tycker att genom att välja det så har du redan valt bort att du ska vara en prioritering. 

• Anonym (.)
    Anonym (TS) skrev 2025-09-04 10:11:18 följande:
    Därför att det är svårt att hitta någon som jag attraheras av både bland singlar och gifta.

Hur testar han? Tänker du att han vill att jag ska reagera på ett visst sätt och i så fall hur? Vad är han ute efter? Vad köper jag?

Man kan ju välja att inte inkludera gifta i de man väljer bland så löser det problemet. 

Han testa för att se om du kommer vänta i tid och otid på att det passar honom. Det är hans klocka som gäller. 

Du köper att bli bortprioritera och att bli behandlad som du nu blir. Men som man bäddar får man ligga. 

• Anonym (.)
    Anonym (TS) skrev 2025-09-04 10:46:18 följande:

Ska jag utesluta fler så blir det ju ett ännu större problem att hitta någon jag attraheras av.

Vad menar du med vänta? Det är inte som att jag sitter och väntar vid telefonen men jag svarar ju på hans tilltal om jag ser att han skrivit något.

Behandlad vad? Jag kan inte se att han gjort något fel mot mig det är ju inte som att han lovat att prioritera mig. Jag prioriterar inte honom heller och det är inget fel med det.

Däremot så hade du inte hamnat i denna sitsen, där du dessutom riskerar att krossa någon annan människas liv, men jag antar att du tillhör gruppen som tänker att det är inte du som är upptagen så då gör du inte gör något fel. Jag tillhör inte den gruppen.

Men om du inte väntar och inte prioriterar honom så vad är problemet? 

• Anonym (.)
    Anonym (TS) skrev 2025-09-04 11:14:27 följande:
    Som jag redan skrivit i tråden så prioriterar jag mitt eget liv framför en främmande människas.

Problem skulle jag kanske inte kalla det men hans beteende förbryllar mig och jag förstår inte vad han är ute efter. Som jag skrev igår så är läget nästan som att han inte vill prata med mig egentligen. Sist blev det bara torra artighetsfraser typ. Så varför hör han ens av sig? Vad vill han? Och varför blev han så annorlunda efter att vi träffats?

Jo obviously... Om där sen skulle råka vara barn som får föräldrar som skiljs och så who givs a fuck, så länge du får ligga 🙄

Jag förstår faktiskt inte vad som är så förbryllande.
    Han är ute efter att ha sex, uppenbarligen. Han verkade ju bli glatt överraskad över att det blev sex så snabbt, och då finns det väl inte mycket poäng med att snacka en massa heller? Du ville ha ett kk. Och han vill ha sex, kanske inte en älskarinna med romans och så.   
    Han hör av sig för att han vill ha sex igen. 
    Och troligen är det precis som han sa, att han fick dåligt samvete. Vore väl märkligare om han inte fick det.  

• Anonym (.)
    Anonym (TS) skrev 2025-09-04 13:19:39 följande:
    Nu måste man ju inte skiljas utan om de anser det bästa för deras barn är att hålla ihop så är det ju upp till dem. Skilsmässor råkar inte bli utan det är ett aktivt val att ta ut skilsmässa. Nej jag kan väl allmänt tycka det är tråkigt för folk som skiljer sig om det ?råka? bli skilsmässa om otroheten mot alla odds kommer fram. Men det finns ändå gränser för vad jag gör för främmande människors skull. Så ja i slutändan så sätter jag mina egna intressen i livet framför deras, so shoot me.

Om han är ute efter sex så varför kommer han inte och har det då? Han kommer ju bara med artighetsfraser. Eller menar du att han mår för dåligt för att göra mer just nu?

Jag är helt för att man ska sätta sina egna intressen i det främre rummet i de absolut flera fallen. Lust däremot tycker jag inte fallet under det, men det är inte mig samvete det hamnar på.
    Kom inte och gnäll sen den dagen du väl träffat någon som sen bedrar dig. 
    Själv tror jag på sisterhood och att inta göra så mot en annan kvinna, but that?s just me  

Det är väl inte så konstigt om han mår dåligt över att ha svikit kvinnan han är gift med. Men tur för dig så har han ju redan gjort det en gång, så när hans kåthet blir större än hans dåliga samvetet lär han höra av sig igen.

Svar på tråden Gift man beter sig konstigt