Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Gift man beter sig konstigt

Alltså helt irrelevant att dra upp sitt egna påstådda jobb på forumet. Det tillför ingenting.

• Anonym (TS)
    Jimmy75 skrev 2025-08-28 18:43:28 följande:
    Toppen! Jag är helnöjd med det svaret.
    Alltså vill du bara bråka, vara dryg eller vad är du ute efter? Vad tillför du till topic genom att skriva såhär?
  • Anonym (TS)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-03 10:42:39 följande:

Hur kan du ens inleda en relation med en man du VET är gift? Har du tänkt tanken på hur hans fru & barn känner när det kommer fram? Visst, han gör fel & du är singel. Men, att inleda ngt med en man du vet är upptagen? Nä förlåt men usch!

Därför att jag prioriterar mina egna intressen och önskemål i mitt eget liv, sorry. Mitt liv är ingen välgörenhet för några främlingar på andra sidan landet.
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 11:27:32 följande:
    Bra. Skit I honom bara. Blockera honom överallt och glöm att han existerar. "Ok sex" (och bättre) kan du få av trevligare män som inte låter dig gå och undra och vänta på besked. Din tid är för dyrbar. Vad fan tror han egentligen, undrar jag. Att han är Gud i sängen kanske. 

Bara undrade vad han tänker eller eventuellt planerar. 

Han hör av sig ibland och skriver men är helt annorlunda mot innan. Bara korta fraser och som han inte vill prata med mig egentligen. Så varför hör han ens av sig. Han är jättekonstig  

• Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 11:46:43 följande:
    Men vad är du ute efter själv? Jimmy har inte gjort nåt. Han råkade kalla "jättekrångligt beteende" (ditt ordval) för "skit" och han har förklarat sig flera gånger men du vägrar fatta.

Det var nån annan som hoppade på Jimmy om nåt han skrivit i en annan tråd, utan att berätta vad det var så han kunde bemöta det. Han svarade skämtsamt om att "varna på jobb". Det var ett svar på tal, ett svar på en dum och feg kommentar, med glimten i ögat - utan att bli otrevlig - alltså att man står upp glr sig själv utan att sänka sig till motpartens nivå, man debatterar som en vuxen men utan att ta skit. Du verkar inte förstå nåt av detta utan har mycket att lära... Och du hoppar på fel person. 

Du startar en tråd där du vill ha råd, om hag förstår dig rätt? Då måste du ju förstå att folk gissar och spekulerar? Vi är ju vanliga privatpersoner som inte känner dig eller vet nånting om dig... Då kan du ju inte hålla på och bli arg om nån har fel eller råkar använda ett ord som inte faller dig i smaken? 

Får man fråga i vilken ålder du är i? Ber om ursäkt om jag missat det. 
    Anonym (TS) skrev 2025-08-26 20:25:40 följande:

Du behöver inte bekymra dig över min situation, det jag frågade efter är vad ni tror om hans beteende.

Och så har du inte svarat på vad du menar för skit han gjort mot mig.

Jo, det har han svarat på flera gånger.

Jag tror att du har svårt med läsförståelsen. Klipp in sms/pm från den gifta mannen så kan vi hjälpa dig att tolka vad han menar. 

Kommunikation är ditt problem, tror jag. 
    Jag är inte arg. Nej jag ville inte ha råd utan mer förslag på hur han kan tänkas fungera i detta. Psykologiskt liksom och varför han gör så här
  • Anonym (TS)
    Ascendere skrev 2025-09-03 11:54:43 följande:
    Detta inlägg får mig att inse att du och älskaren är som gjorda för varandra, grattis! 
    Kanske, vi får se vad som händer
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:03:02 följande:
    Tycker du att du har fått förslag? Psykologiskt liksom.

Du kanske inte är arg men du frågar en annan skribent om han vill vara dryg och starta bråk. Du låter inte så trevlig när du svarar folk som försöker ge dig förslag. 
    Det var inget förslag, han var dryg mot en annan person i tråden och han erkände själv att det var dumt det han skrev. Så det där är överspelat.
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-03 12:28:56 följande:
    Nej, han har inte varit dryg mot nån. Du har problem med läsförståelsen om du tror det. Den enda som är dryg här är du. 

Jo han började dryga sig om sitt jobb och du behövs inte där, eller vad han sa till den andre i tråden. Jimmy själv kallade det för dikeskörning så han har väl lika dålig läsförståelse som jag då.
  • Anonym (TS)
    Anonym (BesynnerligaBosse) skrev 2025-09-03 15:26:59 följande:
    Exakt. Jimmy är en av de vettigaste på det här forumet, snacka inte skit om honom.
    Även bra människor kan göra fel ibland. Inga konstigheter
  • Anonym (TS)
    Ezmeraldah skrev 2025-09-04 02:50:42 följande:
    Han sa INTE "du behövs inte där". Det har du hittat på själv. Det var den andra personen som var dryg. 
    Ja för jag sa ju verkligen att det var exakt det han sa. Vem är det nu som inte läser ordentligt. Han började dryga sig om sitt jobb med nån dryg kommentar. Helt onödigt och han höll själv med om det.
Svar på tråden Gift man beter sig konstigt