Inlägg från: Anonym (Ella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella)

Sveriges Dummaste

Jag tycker programmet är kul och knappast förnedrande, de som deltar är ju med på det själva och har inte blivit lurade till det. Kul med människor som har självdistans och kan bjuda på sig själva och inte måste skryta om hur mycket smartare de är än alla andra.

Att jag insåg att jag är mer alllmänbildad än den där läkaren var ju bara en bonus 😁

• Anonym (Ella)
    BeautifulLiz skrev 2025-09-06 16:59:43 följande:

Så, vem tror ni "vinner" titeln som Sveriges dummaste?

Min gissning är en av de två unga tjejerna eller den mörkhyade mannen.
    Kommer inte ihåg vad de heter, men ni förstår nog vilka jag menar. Glad

Jag tycker mest om de unga tjejerna så jag hoppas de går till final 😁
  • Anonym (Ella)
    Anonym (?) skrev 2025-09-07 16:21:41 följande:
    Så - de du tycker bäst om är de du vill se som Sveriges dummaste?
    Ja för det är kul att se dem bjuda på sig själva och höra deras roliga kommentarer. Jag tror knappast de kommer gråta sig till sömns om de vinner.
  • Anonym (Ella)
    Jhannis skrev 2025-09-07 18:14:35 följande:
    Jag tror heller inte att någon kommer att gråta över att få titteln Sveriges Dummaste. Bara en rolig grej som dom fått vara med om.

Programmet är lika bra som "BÄST I TEST". Kul och se Kändisar som VÅGAR göra bort sig.
    Precis. Det är så tröttsamt med influencers och kändisar som bara ska bygga upp fasaden om hur felfria de är och bete sig som om de vore finare än alla andra. Skönt med människor som kan visa att de är precis lika mänskliga som alla andra och att det inte är något fel med det, man kan skratta åt sin egen dumhet ibland istället.
  • Anonym (Ella)
    Jhannis skrev 2025-09-11 20:30:01 följande:

I kväll är alla bra duktiga i Sveriges Dummaste 

Idag var det flera frågor jag inte alls hade koll på, mest för att jag är extremt ointresserad av fotboll 😁 så jag hade definitivt fått stanna om jag deltagit denna vecka...

Sen gillade jag det där "specialintresset för Titanic, fast jag vet inte när skeppet sjönk" 😆
  • Anonym (Ella)
    Anonym (?) skrev 2025-09-12 19:42:09 följande:

Har inga problem med att det pratas om programmet men, varför ska man direkt-kommentera det alla ändå ser själva?
    Tycker man att man behöver förklara vad som visas på tv?

Det är väl inget måste men tycker man det är kul så varför inte?
  • Anonym (Ella)

Så, back on topic, vem gissar ni blir nästa som får lämna? 😄

• Anonym (Ella)

Jag har just sett klart senaste avsnittet på tv4play och jag kan säga att det var en spännande utslagning! Dock är jag lite fundersam över svaret på en fråga om en viss väldigt känd kläddesigner...

Både Tilda och Lia har väldigt fina kläder ikväll och det har Bathina också. I förra avsnittet var hon också jättesöt.
    Mer ska jag inte spoila för er andra, ni får titta och säga vad ni tycker 😁

• Anonym (Ella)
    Jhannis skrev 2025-09-18 20:59:46 följande:

Det gick inte bra alls

Asch då, berätta?
Svar på tråden Sveriges Dummaste