Anonym (E) skrev 2025-09-04 14:34:00 följande:
Jag förstår inte riktigt vad du vill med tråden, det är 11 sidor och de flesta håller faktiskt med dig, men det hjälper ju inte att din sambo inte vill lämna telefonnumret, du undrade om du var fånig men det är det ingen som tycker, lite överdrivet tycker jag att det är att tänka på de värsta scenariot men alla funkar olika och det är inget fel i det, som jag skrev tidigare så hade inte jag brytt mig men jag tycker att han ska respektera din rädsla och oro och försöka lugna och stötta dig i detta på något vis, nummer i kuvert eller vad som går att komma fram till.
Dock skrev du ju tidigare att du luskat ut vilket hotell de är på, så när katastrofen händer så kan du ju ringa hotellet, numret lär du kunna hitta på Google eftersom du vilket det är, han undrar kanske hur du visste det men jag tror inte att det är något han bryr sig om när huset brinner ner så egentligen finns det väl inget att tjafsa om, om det inte är så att ni har tillitsproblem och annat som skaver
Nej, jag har luskat ut att de är på ETT hotell. Jag har ingen aning om vilket. Staden har över 100 hotell.
När jag skrev tråden undrade jag om jag överdrev, men ju mer jag svarat har det blivit desto tydligare för mig att det faktiskt är viktigt för mig att jag vet att jag kan kontakta honom. Jag sökte vägledning och fick väl det på sitt sätt.