Välkommen till Familjeliv! Allt är ts's fel, ts är larvig, ts är fjantig, ts är kontrollerande, ts borde skilja sig, ts är hjälplös, ts, ts, ts!!! Först på sida 12 nämns det som var min första tanke; att för en normal livskamrat, pappa, son, vän, husägare, helt enkelt människa! så borde det ligga i mannens intresse att inte bara vilja säga upp sig från omvärlden ens för ett dygn! Går verkligen någon i gänget med på det??? JAG skulle aldrig i livet kunna tänka mig att bara försvinna från jordklotet ens för ett dygn bara för att festa! Skulle aldrig kunna förlåta mig själv om något hände någon eller något och jag inte ens kan erbjuda samtalsstöd i stunden om något händer mitt barn, en förälder etc! Jag skulle absolut tala om var jag var!
Just nu är jag kanske extra rabiat men grannkåken brann ner igår så ni kan ju sitta och övertyga er själv om att "inget kommer hända"...! Ska jag sitta och festa då och lyda några förvuxna snorungars "regler" och komma hem till ett nedbrunnet hus och en familj inlagd på allt från brännskadeavdelning till psykiatriavdelning, bara av ren princip?? Nähetack, ni....!
Ts, jag önskar din karl är lite mer man än att han anser att han bara kan logga ut från livet för en stund i vuxen ålder, han borde som sagt inte ens överväga tanken! Hade han tolererat omvänd situation??
Något kan som sagt även hända HONOM så han bör vilja ha stöd av sin familj! Säg den man som inte gråtit efter mamma i ett njurstensanfall, liksom....! 😆
Nån löste det snabbt i tråden; Numret till hotellet i ett kuvert! Du kommer garanterat inte behöva öppna det!!