vintergröna skrev 2025-10-04 15:13:15 följande:
Hej!
Åhh tack!! Efter att ha läst på lite noggrannare om testet borde det visst ha tagits först dagen efter förvånad mens, så känner mig än mer hoppfull att något syns trots att jag tog det en dag tidigt 🤩🤩🥰
Råkade nog skicka med fel bild förut, syns nog ännu mer här? 🙊
Vi bekostar det själva 😓 eftersom vi har ett gemensamt barn. Trots att det var min gynläkare som rekommenderade oss att överväga IVF pga endometriosen och plågan varje månad vid spontanförsök inneburit. Rubbat system kan jag tycka,
när det dessutom föds för få barn i landet redan 😓
Skönt att få skriva av sig lite när hjärnan har testmani, tusen tack igen för input!

Gud vad spännande, det låter absolut lovande! Jag ser också strecket så du ser inte i syne 🥺❤️
Okej! Var mest nyfiken då min gynläkare sa att nästa steg för oss är IVF och vi har också ett barn i samma ålder som ert och längtar så efter syskon. Men vi tänker testa letrozol nu i minst 6 månader. Jag hoppas verkligen att det endast är den pushen min kropp behöver för att lyckas igen. Vill tillägga att vårt tidigare gemensamma barn blev till helt naturligt, så jag vill lita på att min kropp kan.
Tycker också att det är otroligt synd att inte IVF kan bekostas av vården efter om man har barn sedan tidigare. Längtan och smärtan av att försöka blir ju inte mindre för att man har barn sedan tidigare även fast man är jätte tacksam att man har haft turen att få ett barn innan såklart.
Lycka till och hoppas testet ökar superfint nu! Uppdatera gärna här hur det går för dig 😊